محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر،با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس نهم و میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات اظهار داشت: تجربه نشان داده در مرحله دوم انتخابات معمولا یک سوم رای دهندگان مرحله اول در دور دوم شرکت می کنند ،البته در شهرستانها این نسبت بیشتر از تهران است ولی با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه تهران فقط پنج نفر راهی بهارستان شدند و باید ۲۵ نفر دیگر نیز انتخاب شوند انتظار می رود مردم همچون دور اول حضوری فعال داشته باشند.

وی به مردم توصیه کرد انتخابات دور دوم را همچون دور اول به حساب آورند تا با حضور پرشور و گسترده آنها انتخابات با مشارکت بالا تحقق یابد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین درباره میزان موفقیت جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات دور دوم مجلس گفت: از آنجا که جبهه متحد در دور اول انتخابات نسبت به جبهه ها و تشکل های دیگر موفق عمل کرد و توانست تعداد زیادی از نامزدهای مورد حمایت خود را وارد مجلس کند به پیروزی این فهرست در دور دوم انتخابات امیدورا هستم.

وی گفت: پیش بینی می کنم مردم در ۱۵ اردیبهشت عمدتا به نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان رای دهند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در پاسخ به این سوال که پس از پایان انتخابات مجلس نهم حزب متبوعش چه زمانی وارد سازوکار انتخابات یازدهم ریاست جمهوری می شود؟ افزود: فعلا بنای حزب پرداختن به مسئله انتخابات مجلس نهم است و پس از برگزاری این انتخابات به مرور زمان موضوع انتخابات آتی نیز در حزب موتلفه مطرح خواهد شد.