به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، حسین فدایی در نشست هفتگی انصار حزب الله در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص بحث ریاست علی لاریجانی بر مجلس نهم و ابراز تمایل جبهه پایداری به ریاست حداد عادل گفت: در مجلس هشتم احمدی نژاد و برخی از حامیانش به طور جدی برای ریاست لاریجانی در مجلس هشتم تلاش کردندو آن را دنبال می کردند و حرف آنها این بود که اگر علی لاریجانی رئیس مجلس شود تعامل مجلس و دولت خوب می شود.

وی افزود: همچنین استدلال آنها این بود که اگر لاریجانی ریاست مجلس را از ان خود کند اقتدار مجلس بالا می رود اما باید سئوال کرد آیا در طول مجلس هشتم تعامل دولت و مجلس خوب شد؟ اقتدار مجلس افزایش پیدا کرد؟

دبیر کل جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: همان افرادی که برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم تلاش زیادی کردند بعد از سه ماه نظرشان صد درصد تغییر کرد لذا معتقدم ما باید در حوزه های سیاسی با دلایل قوی ورود پیدا کنیم و موجب نشود که بعد از چند مدت تصمیمان متزلزل شود.

وی با بیان اینکه بنده حتما مدیریت غلامعلی حداد عادل را بر علی لاریجانی ترجیح می دهم گفت: این به معنای نفی دیگران نیست اما معتقدم مدیریت آقای حداد عادل عقلانی، برخوردار از خرد جمعی و بی تاثیر از فضاهای سیاسی و حزبی و شفاف بود.

فدایی همچنین تاکید کرد: مجلس هفتم توفیقات بسیار خوبی داشت که این با مجلس هشتم قابل مقایسه است و موجب شد که در جامعه آرامش ایجاد شود و چالش میان دولت و مجلس به حداقل برسد.

دبیر کل جمعیت ایثارگران همچنین به ابراز تمایل جبهه پایداری به ریاست حداد عادل در مجلس نهم اشاره کرد و گفت: برخی از اعضای جبهه پایداری به من گفتند که اگر بتوانیم فردی از میان خودمان را به عنوان کاندید ریاست مجلس معرفی کنیم آن را انجام می دهیم در غیر این صورت حداد عادل یکی از گزینه های جدی ماست.