به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، اسدالله بادامچیان قائم مقام و رئیس فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در مجلس امروز در نشستی خبری با خبرنگاران که در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره اینکه نامه حمید رسایی به آیت الله مهدوی کنی مبنی بر بداخلاقی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: این نامه در هفته نامه ۹ دی نیز منتشر شده است اگر وی نامه خود را به حزب ارائه دهد ما در اسرع وقت پاسخ آن را خواهیم داد.

وی در ادامه به انتقاد از سخنان برخی از اعضای جبهه پایداری علیه موتلفه اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: برخی از اعضای جبهه پایداری مدام در سخنرانی های خود علیه موتلفه اسلامی موضع می گیرند.

این فعال سیاسی افزود: همین آقای کوچک زاده در قزوین حسابی علیه موتلفه صحبت کرد البته با واکنش یکی از شرکت کنندگان مواجه شد و مجبور شد عذرخواهی کند.

وی تصریح کرد همچنین هفته نامه ۹ دی در صفحات ۲،۴ و ۵ علیه موتلفه و بنده موضع گیری کرده بود و بادامچیان را جزو ساکتین فتنه معرفی کرده بود من واکنش خود را به آقاتهرانی اعلام کردم اما این نشریه در مواضع خود تغییری انجام نداد.

بادامچیان گفت: اگر این رویه ادامه یابد دست به روشنگری و افشاگری خواهیم زد البته روشنگری علیه عملکرد یک گروه برای مردم و نشان دادن سوابق و گرایش های واقعی افراد غیر از تخریب است.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این حزب به دنبال تخریب هیچ جریان و گروهی نیست و به همه گروه ها و احزاب اصولگرا به چشم برادران دینی و اسلامی خود می نگرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا رسایی نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اخیرا با ارسال نامه ای به آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران نسبت به موضعگیری برخی از نامزدهای جبهه متحد واکنش نشان داده و خواستار آن شده بود تا آیت الله مهدوی به این موضوع رسیدگی کند.