چهارشنبه سوری تا کنون سه مصدوم در زاهدان بر جای گذاشته است

 دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: تا کنون سه مورد مصدوم توسط نیروی ها امدادی اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان منتقل شدند.

وی افزود: در نخستین مورد ترکیدگی ترقه، موجب پارگی دست یکی از نوجوانان شهر زاهدان در پارک ملت شد که توسط نیروی ها امدادی کمک های اولیه به وی ارائه و برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: همچنین بر اثر پرتاب نارنجک دستی در خیابان شهید چمران زاهدان، یکی از جوانان دچار سوختگی شد که نیروی های اورژانس حاضر در صحنه سریعا این فرد را به بیمارستان منتقل کردند.

دکتر راشدی افزود: انفجار اسپری حشره کش که در درون آتش انداخته شده بود نیز یکی دیگر از شهروندان زاهدانی را از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی کرد.

وی افزود: تمامی ۵۵ پایگاه اورژانس در سطح پوشش این دانشگاه در استان فعال است و علاوه بر آن با توجه به تمرکز شدید برنامه های چهارشنبه سوری در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان، ۱۰ پایگاه ویژه نیز اضافه کرده ایم.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: همواره در دیگر نقاط استان غیر از زاهدان، چالشی در زمینه برگزاری مراسم چهارشنبه سوری نداشته ایم که امید است در مدت باقی مانده شاهد حوادث دیگری نباشیم. اکنون شاهد ترافیک بسیار شدید در لاین رفت بزرگراه خلیج فارس به سمت پارک ملت هستیم که جمعیت بسیاری از مردم زاهدان را در درون خود جای داده است.

بر اساس گزارش خبرنگاران مهر از سطح شهر، در منطقه زیباشهر نیز شاهد تجمع بی شماری از مردمان زاهدان هستیم که در تجمع ها انفرادی و خانوادگی به انجام رسم کهن چهارشنبه سوری مشغول اند.