اخاذی از مردم با نشان ویژه پلیس

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی پلیس آگاهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: به دنبال چندین فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی از سطح شهر زاهدان تیم ویژه در پلیس آگاهی استان تشکیل و اولویت کار به این موضوع اختصاص یافت.

وی ادامه داد: پس از اقدامات عملیاتی اطلاعاتی و ساعت ها تعقیب و مراقبت و کار شبانه روزی فردی به نام داوود علی آبادی فرزند حسین با مدارک جعلی دستگیر شد.

 

 اخاذی از مردم با نشان ویژه پلیس

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: این متهم به همراه همدستانش اقدام به جعل اسناد نیابت های قضایی و حکم های ماموریتی نظامی می کرده است و با مراجعه به اردوگاه های اتباع بیگانه به خصوص اتباع افاغنه اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از آن ها می کرده است .
فرمانده پلیس آگاهی استان با بیان اینکه این افراد تحت تعقیب پلیس تهران هستند، تصریح کرد: متهمان در ابتدا شخص مورد نظر را شناسایی و سپس طی حکم های قضایی تحت عنوان نیابت جعل و سپس اقدام به خروج افاغنه از اردوگاه می کردند.
وی اضافه کرد: چهره وی بنا بر دستور قضایی نشان داده شده تا چنانچه پرونده و شکاتی در سایر استان ها هستند به سیستان و بلوچستان مراجعه نمایند.

 

 
متهم را شناسایی کنید
داوود علی آبادی مامور قلابی که پس از مدت ها تعقیب و گریز دستگیر شد، گفت: ا تعدادی از دوستانم در حالی که لباس نیروی انتظامی برتن کرده و مدرک شناسایی جعلی برای خود درست کرده بودیم اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می کردیم.
وی خروج اتباع افاغنه از اردوگاه را یکی از کارهای انجام شده خود عنوان کردو گفت: با شناسایی این افراد در شهرستان های شیراز، تهران، خراسان و زاهدان اقدام به خروج آنان از اردوگاه کرده و مبلغ توافق شده را از طریق کارت های بانکی از آنها دریافت می کردیم.
وی درپایان با اشاره به اینکه تمامی اقلام موجود در تصاویر مربوط به آنها می باشد، افزود: این کار را باقصد خروج افاغنه به صورت غیر قانونی انجام می دادیم تا اینکه در دام پلیس گرفتار شدیم.