دوره ابتدایی، توسعه و ترقی تعالی دوره متوسطه است

طی مراسمی نمایشگاهی ازدست ساخته های دانش آموزان مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان درقالب آزمایش، طراحی وساخت در دبستان شهدای بانک ملت زاهدان به معرض نمایش گذاشته شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم به شعار سال اشاره نمود و افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای ارتقای توان، تلاش و تفکر و تدبر برای رسیدن به نتیجه است.

زهرا برهانزهی افزود: ما اقتصاد مقاومتی را مغایر اقتصاد ریاضیتی می دانیم باید در اقتصاد مقاومتی در اوج عزت و اقتدار در عرصه ملی حرف برای گفتن داشته باشیم و تلاش و تفکر و اقدام و عمل را به نتیجه برسانیم.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم این تلاش و تفکر را در اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به نتیجه برسانیم جشنواره جابر و ایجاد توان مهارتی برای سالهای آتی شروع و پایه و اساس و مهارتها و کارگروهی حائز اهمیت است.

برهانزهی با بیان اینکه دوره ابتدایی، توسعه و ترقی تعالی دوره متوسطه است افزود: یکی از ماموریتهای دوره ابتدایی اجرایی کردن نیازهای دانش آموزان بر اساس یافته های علمی آنهاست تا به نتایج بلندی برسیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در جشنواره جابربن حیان 5 هزار و 12 معلم راهنما و 58 هزار و نهصد و هشتاد و شش دانش آموز با 15 هزار و 199 اثر استانی، آموزشگاهی و کشوری با هزار و نهصد و 90 مدرسه مجری حضور داشتند.