کشف ۲ هزار و ۲۴۲ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

 سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ و با توجه به رصد مداوم باند های قاچاق مواد مخدر،ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از فعالیت یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای تیز رو در جابه جایی مواد مخدر دخالت دارند، مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس با پایش‌های مداوم تخصصی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی دو دستگاه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر متعلق به اعضای این باند در محور "سرباز - ایرانشهر" شدند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی خودروهای حامل موادمخدر را تحت نظر قرار داده که سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران ،ضمن تغییر مسیر ناگهانی با پلیس به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این درگیری سوداگران مرگ با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود ،با به جا گذاشتن خودرو های حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در بازرسی از این خودروها یک تن و 664 کیلو تریاک کشف کردند.

وی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان یک باند قاچاقچیان مسلح را که با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا در محور "اسفندک-سیرکان"در حال جابه جایی مواد مخدر بودند شناسایی کرده و پس از درگیری مسلحانه با آنها ضمن دستگیری یک قاچاقچی، خودرو حامل مواد مخدر را توقیف و 563 کیلو تریاک و 15 کیلو مرفین را که به صورت ماهرانه‌ای در گالنهای سوخت جاسازی شده بود به همراه یک قبضه سلاح کلاش،کشف کردند.