تقدیر از نیروی زمینی سپاه؛ تقبیح و بیزاری از اشرار

در پی حمله تروریستی اشرار مسلح به ایست و بازرسی نیروی انتظامی شهرستان خاش و شهادت 3 تن از پرسنل ناجا علمای اهل سنت شهرستانت خاش ضمن محکومیت این اقدام، از نیروی زمینی سپاه پاسداران جهت به هلاکت رساندن این اشرار تقدیر و تشکر کردند.

علماء و روحانیون اهل سنت شهرستان خاش در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما این اقدام تروریستی و شهادت ماموران جان برکف نیروی انتظامی را محکوم کرده و  از نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای نظامی و امنیتی در به هلاکت رساندن عاملان جنایت خاش تقدیر کردند.

* اقدام به موقع نیروی زمینی نشان از آمادگی رزمی هوشمندی و اشراف اطلاعاتی سپاه دارد

مولوی محمد علی شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به هلاکت عاملان جنایت خاش، اظهار کرد: این اقدام شایسته نیروی زمینی سپاه نشان داد که نیروهای نظامی ایران در اوج آمادگی رزمی، هوشمندی و اشراف اطلاعاتی است و با اشرار و قاچاقچیان به شدت برخورد می کنند.

وی بسیج را یکی از برکات انقلاب توصیف و با بیان اینکه بسیجیان مخلصانه جان خود را در راه پیشرفت اسلام گذاشتند، تصریح کرد: فرهنگ جهاد و شهادت نیز از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

مولوی شهنوازی با اشاره به امنیت بسیار خوب شهرستان خاش، خاطر نشان کرد: این افراد از آن سوی مرز حمایت می شوند و مزدوران آمریکا هستند و هدف آنها ناامن جلوه دادن خاک جمهوری اسلامی به عنوان باثبات‌ترین کشور خاورمیانه است.

وی اظهار کرد: در استان پهناور سیستان و بلوچستان کارهای عمرانی بسیار خوبی در حال انجام است و این مزدوران که در آن طرف مرز هستند نمی خواهند این پیشرفت ها را ببیند و همواره درصدد برهم زدن نظام و امنیت این استان هستند.

* تلاش ماموران در دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی قابل ستایش و تقدیر است

مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه اهل سنت مسجد الخلیل خاش در گفت و گو با خبرنگار ما با تشکر از عوامل به هلاکت رساندن عاملان جنایت خاش، اظهار کرد: تلاش ماموران در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی ایران و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی قابل ستایش و تقدیر است.

وی تصریح کرد: اقدامات نیروهای نظامی برای امنیت منطقه کاملا قابل لمس که است و  جمهوری اسلامی ایران بسیار قوی است و با این حرکتهای کور هیچگاه تضعیف نخواهد شد و روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزوده خواهد شد.

* به هلاکت رساندن عاملان جنایت خاش توسط سپاه نشان از توانمندی سپاه در مقابله با تهدیدات دشمنان است

مولوی عبدالخالق مرادزاده امام جمعه مسجد روستای اسماعیل آباد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به هلاکت رساندن عاملان جنایت خاش توسط نیروی زمینی سپاه در این موقعیت حساس نشان از هوشمندی و توانمندی استراتژیک سپاه پاسداران در مقابله با تهدیدات دشمنان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه این افراد از کشورهای آن سوی مرز حمایت می شوند، تصریح کرد: کشورهایی که از تروریستها حمایت می کنند بدانند که این اقدامات یکروز گریبان خود انها را خواهد گرفت و درک کنند که هرگز دو اصل امنیت و وحدت شیعه و سنی و دولت و ملت در این استان برهم نخواهد خورد.

مولوی مرادزاده اظهار کرد: سپاه ارگانی مردمی است و تنها برای امنیت تلاش نمی کند بلکه بسیاری از خدمات عمرانی در استان از جنس خدمات سپاه است.

* به سبب داشتن روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت پاسداران، توانستند در کمتر از 24 ساعت عوامل جنایت خاش را به هلاکت برسانند

مولوی عبدالمالک رحیمی امام جمعه بخش ایرندگان شهرستان خاش ضمن تشکر از اقدامات بسیار خوب سپاه پاسداران در منطقه، اظهار کرد: به سبب روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت است که پاسداران انقلاب، توانستند در کمتر از 24 ساعت عوامل جنایت خاش را به هلاکت برسانند و مورد تقدیر و تشویق فراوان همه ی مردم این سرزمین هم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این مزدوران در پازل دشمن بازی میکنند، اظهار کرد: قطعا کسانی که دست به این اقدامات می زنند با توسعه و پیشرفت استان مشکل دارند و هدف اصلی تروریستها از انجام این گونه جنایات بر هم زدن امنیت پایدار و وحدت است اما همه ما با تاسی از دستورات دین مبین اسلام و پیامبر اسلام (ص) و منویات رهبر معظم انقلاب همیشه در راستای وحدت عمل خواهیم کرد و به خوبی خدمت گذاران به مردم استان را می شناسیم.

مولوی رحیمی اظهار کرد: کشورهایی که از تروریستها حمایت می کنند بدانند که این اقدامات یکروز گریبان خود انها را خواهد گرفت و درک کنند که وحدت و اتحاد شیعه و سنی خدشه ناپذیر است.

* امنیت و آسایشی که درکشور اسلامی ایران وجود دارد حاصل زحمات کسانی است که با خدای خود معامله می کنند

مولوی یونس هاشمزهی امام جماعت مسجد بلال اظهار کرد: به هلاکت رساندن عوامل جنایت و تیراندازی اشرار به سمت ماموران جان برکف نیروی انتظامی واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: امنیت و آسایشی که در کشور اسلامی ایران وجود دارد حاصل زحمات وتلاش کسانی است که با خدای خود معامله می کنند .

مولوی هاشمزهی گفت: ماموران نیروی انتظامی همواره برای امنیت وآرامش کشور و ملتشان از جان ومال خود میگذرند تا بتوانند امنیت کشورشان را فراهم نمایند ونگذارند دشمن به حریمشان وارد شود .

وی اظهار کرد: ریختن خون کسانی که در این استان به مردم خدمت می کنند جایز نیست و دشمن خدمت رسانی به مردم را بر نمی تابد و به دنبال اختلاف افکنی در منطقه است .

* از قرارگاه قدس سپاه پاسداران و تمام مسئولین امنیتی وانتظامی تقدیر و تشکر دارم

مولوی محمدانور شهنوازی امام جمعه موقت مسجد جامع طوبی و نماینده اداره اوقاف در شهرستان خاش اظهار کرد: شهادت هنر مردان خداست و با شهدا می توان درس زندگی ایثار و ازخود گذشتگی را یاد گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات ناجوانمردانه اشرار و شرور واقع در فلکه پسته شهرستان خاش از هر لحاظ محکوم و غیر انسانی است، افزود: این حادثه دسیسه و نیرنگ استعمارگران و مزدوران آمریکایی واسرائیلی است و در هیچ یک از ادیان الهی مورد تأیید نیست.

مولوی شهنوازی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: از ریختن خون انسان عرش خداوند متعال به لرزه می آید و این عمل شنیع و زشت باعث خدشه دار کردن چهره اسلام در دنیای کنونی است.

وی خاطر نشان کرد: باید همانطور که قبلا اتحاد وانجسام داشتیم الان با پیش آمدن این موضوع بهتر و پر رنگ تر باشد.

وی ضمن تشکر از نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: از قرارگاه قدس سپاه پاسداران و تمام مسئولین امنیتی وانتظامی تقدیر و تشکر دارم و از پروردگار عالم پیروزی وکامیابی را برای همه عزیزانی که جهت امنیت وبرقرای آسایش جامعه زحمت می کشند را خواستارم وهمچنین طول عمر بابرکت وعزت برای مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت دارم.

* تقدیر از اقدام به موقع سپاه در دستگیری عاملان جنایت خاش

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد حنفاء خاش با بیان اینکه این افراد از آن طرف مرز حمایت می شوند، گفت: این افراد نه دوست دار تسنن و نه تشیع و نه بشر هستند بلکه جانورانی اند که به جان امت و آزار رساندن به آن افتادند.

وی ادامه داد: این افراد نه تنها با دشمن استان و کشور همراهی می کنند بلکه این ها خودشان هم دشمن ملت و استان هستند.

مولوی حسین زهی در تقدیر از اقدام به موقع نیروهای سپاه و بسیج و هلاکت اشرار تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی پاسداران صلح و آشتی و امنیت هستند که در کوتاه ترین زمان توانستند دشمنان نظام را به درک واصل کنند که اگر این ها نبودند دشمنان تمام منطقه را به آشوب می کشیدند.

امام جمعه مسجد حنفاء خاش بیان کرد: نیروهای سپاه و نظامی همواره اشرار و متجاوزان را دستگیر و امنیت و آرامش را در منطقه ایجاد کرده اند که آرزو می کنیم خداوند این جان بر کفان را حفظ کند.

* امنیت جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان

مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد رهبری در امور اهل سنت خاش با بیان اینکه دشمنان نظام امنیت جمهوری اسلامی را نمی توانند تحمل کنند، افزود: امروزه که جهان گرفتار یک سری نا امنی ها توسط گروهک های وابسته به آمریکا همچون داعش و گروهک های معاند هستند و جمهوری اسلامی دارای یک آرامش و ثبات خوبی می باشد دشمنان خارجی و ابر قدرت ها هر از چند گاهی به نوعی با ایجاد بیم و هراس در منطقه به دنبال نا امن جلوه نشان دادن جمهوری اسلامی هستند که همواره شاهدیم که نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل این توطئه ها ایستادند و مانع اهداف دشمن شده اند.

وی با بیان اینکه حمله به ایست بازرسی نشان از ذلیل و زبون بودن دشمنان انقلاب است، افزود: این گونه اقدامات دشمنان سبب نمایش ذلالت و حقارت دشمنان به جهانیان می باشد.

مولوی حسین بر ادامه داد: ملت ایران بیدار است و پاسخ این توطئه ها و عمل ناجوانمردانه را خواهند داد.

رابط نهاد رهبری در امور اهل سنت خاش تصریح کرد: این افراد شرور با انجام این گونه اقدامات می خواهند مانع رشد و توسعه منطقه شوند تا طرح های بزرگ دولت در اینجا اجرایی نشود و فرصت اشتغال را جوانان استان بگیرند.