دومین فداکاری و ایثارگری نیز به نام شهرستان خاش ثبت شد

هفتم اردیبهشت امسال در اقدامی ناجوانمردانه توسط کوردلان و سوداگران مرگ سه مامور نیروی انتظامی خاش در حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند.

سرباز وظیفه فداکار سجاد عبدالهی اعزامی از بجستان(از توابع خراسان رضوی) بر اثر اصابت چندین گلوله از سوی اشرار به شدت زخمی شده بود اما با این شرایط وخیم با توکل به خداوند بزرگ موفق شد با رگبار گلوله های آتشین خود مانع فرار تروریست های مسلح از صحنه جنایت شود و اشرار را یکی پس از دیگری به درک واصل کند و انتقام خون همرزمان شهیدش را از این کفار بگیرد که به خاطر همین رشادت و از جان­گذشتگی نشان شجاعت و ایثار دریافت کرد.

او با این عمل شجاعانه خود نقشه های اشرار و دشمنان را نقش بر آب کرد و به دنیا فهماند که سربازان از جان گذشته این مملکت تا آخرین قطره خون خود در راه هدفشان که همانا دفاع از مردم و نابودی اشرار و دشمنان نظام و حفظ امنیت جامعه است بدون هیچ انتظار و چشم داشتی می جنگند و حتی از ایثار جان خویش در این راه ابایی ندارند و شهادت را افتخار می دانند.

به واقع تنها عمل قهرمانانه این سرباز فداکار باعث شد که در کوتاهترین زمان ممکن تدابیر و تلاشهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی در جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان مثمر ثمر واقع شود و با توجه به سر نخهای موجود از جمله شناسایی اجساد سه تن از تروریست‌ها که توسط سرباز فداکار سجاد عبدالهی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درک واصل شدند و کشف خودروی پژو 405 مورد استفاده اشرار و سلاح و مهمات آنان، رسیدگی به این پرونده قضایی با سرعت و دقت امکان پذیر شود.

 

سرباز وظیفه فداکار سجاد عبدالهی

سرباز فداکار سجاد عبدالهی

این سرباز ایثارگر بعد از معلم فداکار خاشی دومین نفری است که نشان ایثار و شجاعت را از آن خود کرده است. وظیفه عبداللهی با وجود مجروحیت توانسته بود با اشرار مقابله کند و خسارات جبران ناپذیری را به باند شرارت و نا امنی وارد کند.

* سرباز فداکار خاشی مدال ایثار و فداکاری دریافت کرد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه سرباز وظیفه شناس و شجاع نیروی انتظامی خاش بعنوان یک سرباز فداکار معرفی شده است، اظهار کرد: یقینا حرکت این سرباز در تاریخ جاودانه ثبت می شود.

سرهنگ غلامرضا اربابی با بیان اینکه عمل سرباز وظیفه عبدالهی اقدامی شایسته و بزرگ بود، افزود: امیدواریم سایر سربازها و پرسنل و کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این سرباز را الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی اذعان کرد: این سرباز فداکار و شجاع میهن، باعث سربلندی مردم کشور به ویژه مردمان ولایتمدار این استان است.

سرهنگ غلامرضا اربابی با بیان اینکه سرباز فداکار خاشی مدال شجاعت را از قلوب مردم ایران دریافت کرده است، گفت: رسانه ها باید این سرباز فداکار را به تمام مردمان دنیا معرفی کنند تا مانند معلم فداکار خاشی در اذهان عمومی جاودانه بماند.

وی اظهار کرد: اقدام این سرباز شجاع و ایثارگر بسیار بزرگ و ماندگار محسوب می‌شود و جا دارد از بزرگی و ارزش کار او بیشتر گفته شود