سایه شوم زباله ها در معابر سراوان + تصاویر

 به نقل از شستون، رها سازی زباله ها در سطح معابر توسط برخی از شهروندان، کمبود سطل زباله در برخی از خیایان ها،فرسوده بودن برخی از سطل های زباله موجود و جمع آوری نامناسب زباله ها توسط شهرداری معضلی است که سلامت شهروندان سراونی را در گرمای طاقت فرسای تابستان با خطر جدی مواجه کرده است.

رها کردن ظروف یک بار مصرف،پسماند غذاها، ضایعات کشتار روز مرغ فروشی ها،پوست میوه ها در سطح معابر هجوم مگس ها،پشه، گربه ها و سگ ها را با خود به دنبال دارد.

بعضا در ساعات اولیه صبح شاهد افرادی در کنار سطل های زباله ها هستیم که در حال جداسازی زباله ها هستن و مابقی را در در سطع معابر و جداول رها می سازند که این افراد چندی است که کار جمع آوری زباله ها را برای شهرداری با مشکل مواجه کرده است.

شهردار سراوان در گفت و گو با شستون در این خصوص اذعان داشت:زباله ها در سراوان به طور مرتب هر یک روز در میان جمع آوری می شود و فقط در روز های تعطیل وقفه در جمع آوری زباله ها ایجاد می شود.

محمد بارک زهی با اشاره به اینکه زیبا سازی شهر همکاری و همیاری شهروندان را می طلبد،گفت: برخی از شهروند زباله ها را در ساعات پس از جمع آوری زباله ها در سطل های زباله رها میکنند که این امر هجوم گربه ها و مگس ها را در آن منطقه به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: معتادین هم با پاره کردن کیسه های زباله برخی از زباله ها را برای فروش جمع آوری می کنند وما بقی را در معابر و کنار سطل های زباله رها می کنند که با این عمل ،کار شهرداری را در جمع آوری زباله ها دوچندان کرده اند.

شهردار سراوان در پایان خاطر نشان کرد: برخی از سطل های زباله در سطح شهر پوسیده شده است و برخی دیگر هم توسط معتادین و پناه جویان دچار آسیب شده اند که به زودی سطل های زباله را جایگزین می کنیم.

 

انتهای پیام

 

  • زباله فر
  • زباله
  • زباله
  • زباله
  • زباله