عوامل برنامه دورهمی از جامعه اهل سنت عذرخواهی کنند

مولوی نذیر احمد سلامی در خصوص حاشیه های پیش آمده در یک برنامه تلویزیونی گفت: عوامل برنامه دورهمی برخی مسائل مذهبی را رعایت نکردند و باعث سوء استفاده رسانه های معاند از این موضوع شدند.

 

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند کاری نکنید که به وحدت ضربه ای بخورد، مقام معظم رهبری نیز همیشه تاکید دارند که توهین به مقدسات اهل سنت حرام است، حالا اما برخی این موضوع را رعایت نمی کنند و طبیعتا زمینه بهره برداری دشمن را فراهم می کنند.

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان گفت: مجری برنامه دورهمی با عذرخواهی ضمن دلجویی از اهل سنت، دهان دشمن را ببندد.

 

مولوی سلامی با بیان اینکه نباید زمینه ای فراهم شود که رسانه های معاند سوء استفاده کنند گفت: رسانه های معاندی امثال بی بی سی تنها به دنبال خدشه وارد کردن به وحدت شیعه و سنی هستند اما با هوشیاری جامعه نمی توانند به اهداف خود برسند.

 

وی در پایان گفت: رسانه های امثال بی بی سی مترصد سوء استفاده از این موضوعات هستند اما باید با هوشیاری مانع سوء استفاده های احتمالی این رسانه ها را فراهم کرد.

 

گفتنی است پس از حاشیه های به وجود آمده در برنامه دورهمی رسانه دولتی بی بی سی وابسته به سرویس های جاسوسی که سابقه تیره‌ای در دامن زدن به تفرقه مذهبی دارد در بخشی فارسی خود ماجرای برنامه دورهمی را به صورت ویژه پوشش داد این رسانه معاند در ادامه رویکرد تفرقه‌جویانه خود، کوشیده است که خبر فوق را به مسائل دیگر پیوند بزند و به‌اصطلاح بر آتش ماجرا بدمد.

فی الواقع برای هیچ کس پوشیده نیست که استعمارگران با فرصت‌طلبی مترصد سوءاستفاده از این محمل برای خدشه در وحدت کشور و تشدید منازعه مذهبی هستند اما همواره هوشیاری جامعه شیعه و سنی مانع سوء استفاده های این رسانه های معاند شده است.