پرداخت هزینه عمل دانش آموز نیمروزی توسط معلمش

معلمی آیینه تمام نمای فداکاری و ایثار و جلوه گاه اندیشه و آموختن است و این بار سخن از معلمانی است که با تقبل هزینه های درمان دانش آموزی فداکاری را به همگان می آموزند.

 

یک زوج فرهنگی در مدرسه امامت روستای تیمور آباد شهرستان نیمروز  واقع درشمال سیستان و بلوچستان دراقدامی خداپسندانه هزینه های عمل جراحی دانش آموز خود را برعهده گرفتند.

 

فاطمه سرگلزایی معلم این مدسه در خصوص اقدام خداپسندانه اش گفت: در فرهنگ این مرز و بوم همواره ایثار و فداکاری جایگاه ویژه ای دارد و وضعیت دست این دانش آموز مدت زمانی بود که ذهن من و همسرم را به خود مشغول کرده بود.

 

مسعود شیبانی همسر فاطمه سرگلزایی افزود : دست این دانش آموز از کودکی دچار سوختگی شده بود و حالت مشت به خود گرفته بود.

 

پرداخت هزینه عمل دانش آموز نیمروزی توسط معلمش

 

وی گفت: من و همسرم با توجه به اینکه در این مدرسه تدریس می کنیم وقتی متوجه شدیم که خانواده این کودک توانایی مالی برای انجام این عمل را ندارند تصمیم گرفتیم که هزینه های عمل این کودک را برعهده بگیریم.

 

وی افزود: بنابراین با پیگیری هایی که انجام شد مقرر شد تا عمل جراحی این کودک در سه مرحله انجام شود که هم اکنون دو مرحله از آن انجام شده است .

 

شیبانی تصریح کرد: آخرین عمل این کودک در هفته آینده انجام می شود که امیدواریم به امید خدا و دعای مردم این عمل با موفقیت انجام شود و این دانش آموز سلامتی خود را بازیابد.