افتتاح 15 بیمارستان صحرایی سپاه در هفته وحدت

سردار سرتیپ پاسدار گشتاسبیجانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در نشست خبری صبح امروز با اصحاب رسانه گفت: بیش از 1000کادر پزشکی و درمانی در این بیمارستان ها خدمات بهداشتی درمانی به محرومین استان ارائه میکنند.

 

سردار سرتیپ پاسدار گشتاسبی افزود:از مجموع 15 بیمارستان صحرایی و 3بیمارستان ثابت در شهرستان های خاش،راسک و سراوان و 12بیمارستان صحرایی که 2بیمارستان تخصصی است؛ در دیگر نقاط استان فعالیت می کنند.

 

 وی تصریح کرد: امسال بیمارستان های صحرایی علاوه بر سیستان و بلوچستان در مناطق جنوب خراسان جنوبی،جنوب کرمان وشرق هرمزگان نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه میکنند.

 

وی ادامه داد:از یک ماه گذشته نیروها و کادر درمانی و پزشکی مشخص و بیماران بیمارستان ها غربالگری شده اند و در هر بیمارستان صحرایی بالغ بر200پزشک و کادر پزشکی خدمات ارائه میدهند.

 

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت:افتتاح بیمارستان های صحرایی برای اولین بار در سال 1388بوده است که تا کنون 31بیمارستان در سراسر استان خدمت ارائه کرده اند.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان های صحرایی به همه ی امکانات بهداشتی و درمانی مجهز هستند گفت :درشش سال گذشته در این بیمارستان ها  ،10هزار عمل جراحی مختلف انجام شده است.

 

گفتنی است بیمارستان صحرایی سپاه به مناسبت آغاز هفته وحدت به مدت یک هفته خدمات بهداشنی و درمانی ارایه می کنند.