دستگیری قاتل فراری در ایرانشهر

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه"شهردراز" شهرستان ایرانشهر در ساعات پایانی شب در تاریخ 29 مهر ماه سال جاری، از قتل جوانی 21 ساله بر اثر ضربات چاقو، در داخل مغازه سوپر مارکت وی، مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: پس از وقوع این قتل، اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس آغاز شد و با پایش های اطلاعاتی، ماموران از درگیری لفظی مقتول با یک موتورسوار جوان که از دوستان وی نیز بوده با خبر شده و با بررسی های میدانی این متهم را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس با تحت نظر قرار دادن محل های تردد این مظنون، روز گذشته وی را در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه در منزلی در حاشیه شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه این متهم فاقد سابقه کیفری بوده و از دوستان مقتول نیز می باشند، بیان داشت: فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس به حضور شبانه در محل کار مقتول و انجام قتل وی با استفاده از ضربات چاقو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه علت وقوع این جرم مشاجرات لفظی چند روز قبل از قتل بین مقتول و قاتل بوده ، خاطر نشان کرد: با توجه جوان بودن قاتل در این پرونده و احساساتی بودن جوانان در این سنین بر لزوم کنترل احساسات برای پیشگیری از وقوع چنین جرایمی تاکید کرد.