دوستی تنگاتنگ منجر به خالی شدن حساب شد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ایرانشهر  اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ 2میلیون و 500 هزار ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت. 

 
وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز دوم کارت توسط خط تلفن همراه صورت گرفته است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد .  

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم خود اعتراف و در خصوص اطلاعات حساب شاکی نیز اذعان کرد؛ با سواستفاده از ارتباط دوستی با شاکی پرونده و دریافت رمز دوم کارت در قالب خرید شارژ، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کردم.  

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعلام اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی‌ خود را فعال، تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.