پاسارگادی ها در جشن نیکوکاری 400 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند

مردم شهرستان پاسارگاد با کمک و شرکت در جشن نیکوکاری امسال بالغ بر 400میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند تا جشن آغاز سال نو را با هم شاد باشند.

علیرضا کنعانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاسارگاد ضمن اعلام این خبر از مشارکت مردم نوع دوست و خیر پاسارگاد قدردانی کرد و گفت: امسال در جشن نیکوکاری بالغ بر 400 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای آغاز سال نو به  ایتام و نیازمندان جمع آوری شد.

وی ضمن قدردانی از مشاکت و یاری مردم نوع دوست شهرستان در جشن نیکوکاری گفت: مردم نوع دوست و خیر شهرستان طی سه روز برگزاری جشن نیکوکاری با حضور در پایگاه ها، مراکز نیکوکاری، مساجد و کمیته امداد به یاری محرومین و نیازمندان آمدند و با کمک های نقدی و غیر نقدی خود سعی کردند تا در آستانه سال نو ایتام و محرومین نیز لبخندی بر لب داشته باشند.

کنعانی خاطر نشان کرد: پایگاه های امداد و مراکز نیکوکاری و مساجد و مدارس  طی روزهای ۱۳ الی ۱۵ اسفند در سطح شهرستان جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی و شور نیکوکاری» برگزار شد و بیش از 400 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که از این رقم قریب به  210 میلیون ریال کمک های نقدی و بیش از   190 میلیون ریال هدایای غیر نقدی برای کمک به نیازمندان می باشد.

 وی با بیان اینکه هدایای غیر نقدی مردم به نیازمندان بلافاصله بین نیازمندان توزیع شد، اضافه کرد: کمک های ریالی نیز تا قبل از پایان سال به حساب خانواده های نیازمند تحت پوشش  واریز می شود.