جمع‌آوری یک‌میلیارد و 915 میلیون ریال صدقه در قیروکارزین

 

محمد مریدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم نیکوکار و خیر شهرستان قیروکارزین در سال 94 یک میلیارد و 915 میلیون ریال صدقه برای دستگیری از نیازمندان جامعه اسلامی به امداد این شهرستان پرداخت کرده‌اند.

 وی افزود: طرح جمع‌آوری صدقات یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است و مشارکت مردم با توجه به باورها و آموزه‌های دینی که وجود دارد در اجرای این طرح بسیار مطلوب بوده و یکی از خالصانه‌ترین اعمال در دستگیری از نیازمندان محسوب می‌شود.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین با اشاره به رشد هشت درصدی صدقات در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال 93 خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 10 هزار و 726 مشترک صندوق صدقات در قالب صندوق‌های صدقات کوچک، متوسط و بزرگ در این شهرستان وجود دارد که هر شهروند قیروکارزینی به‌طور متوسط سالانه 292 هزار ریال صدقه پرداخت می‌کند.

مریدزاده با اشاره به اینکه این مبالغ در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، گفت: این مبالغ برای رفع نیازهای مختلف مددجویان در زمینه‌های امور تحصیلی، معیشتی، ازدواج، درمان، جهیزیه زوج‌ها و تأمین مسکن مددجویان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اهمیت پرداخت صدقه در برقراری عدالت اجتماعی میان طبقات مختلف جامعه از طریق رفع برخی از نیازهای مادی آن‌ها، بیان داشت:‌ افراد در صورت تمایل برای دریافت صندوق صدقه می‌توانند از طریق مراجعه به دفتر کمیته امداد این شهرستان، صندوق صدقه را دریافت کرده و در منزل و یا محل کار خود نصب کنند.