تکمیل 5 پروژه درمانی کنگان در نیمه نخست امسال

حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: دولت یازدهم در حوزه سلامت و درمان کارنامه قابل قبول و ارزشمندی دارد و تاکنون برنامه‌های مهمی در حوزه درمانی ارائه کرده است.

وی افزود: کاهش چشمگیر هزینه‌های درمانی از موفقیت‌های بزرگ دولت یازدهم در بخش درمان است و هم‌اکنون بخش زیادی از هزینه درمان مردم توسط دولت و وزارت بهداشت پرداخت می‌شود که موجبات رضایتمندی مردم و بیماران را فراهم کرده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: اجرای طرح مهم «سلامت دهان و دندان» که با ابتکار استاندار بوشهر است و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان انجام‌ شده، نیز از دیگر موفقیت‌های حوزه درمان استان محسوب می‌شود.

حیدری تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه درمان در شهرستان کنگان با شتاب خوبی انجام‌ شده و تکمیل این پروژه‌ها در واقع گامی در راستای رضایت کامل مردم از بخش درمان است.

وی ابراز داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در واقع مرکز درمانی و قطب درمانی جنوب استان بوشهر به شمار می‌رود و تجهیز و تقویت این بیمارستان باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از تکمیل پنج پروژه درمانی کنگان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: هم‌اکنون چند پروژه درمانی در کنگان در دست اجراست که امیدواریم پنج پروژه مهم در این عرصه به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حیدری یادآور شد: راه‌اندازی و تجهیز بخش ویژه نوزادان، تکمیل و تجهیز بخش ام.آر. آی و راه‌اندازی ساختمان الحاقی بیمارستان کنگان از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی است که به زودی تکمیل خواهند شد.

وی گفت: افزایش تعداد پزشکان متخصص و فوق‌تخصص نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که برای اعتلای سطح درمان در کنگان انجام می‌شود.