زندان خانه آخر جاعلان کلاهبردار

سرهنگ سیروس حیدری گفت: پرونده ای از مرجع قضایی به پلیس آگاهس ارجاء شده که مفاد آن حاکی از آن بود که افرادی با شناسایی منازل قدیمی و دسترسی پیداکردن به اسناد این منازل، آنها را جعل کرده و به صورت عدوانی این منازل فوق را به تصرف خود در می آورند.

 

وی ادامه داد: بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از انجام تحقیق از شکات، محل و پاتوق هایی که در آن محل ها متهمین حاضر و سوژه های خود را انتخاب می کردند شناسایی و تیم های تعقیب و مراقبت به آن پاتوق ها اعزام شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در ادامه چهره و قیافه مظنونین با همکاری شکات شناسایی و از بانک های اطلاعاتی استعلامات لازم انجام وبیوگرافی خانوادگی آنان استخراج و باتعقیب آنان در پاتوق های خود، منازل آنان شناسایی و مسیرهای رفت وآمد آنان نیز مشخص شد.
سرهنگ حیدری اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه متهمان به نام های "الف ر"، "س – پ" و "‌س – ن" شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اقرار و بیان کردند که ملک های قدیمی را شناسایی و با صاحبان آنان جهت انجام خرید و فروش مذاکره که با رویت مدارک مالکین از آنها کپی برداری انجام پس از جعل اوراق با توسل به زور ملک های فوق را تصرف می کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به شناسایی 4  نفر از شکات،‌گفت: در بازرسی از متهمان دستگیر شده تعدادی اوراق و اسناد جعلی و همچنین یک قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز کشف شد.

 

سرهنگ حیدری گفت: پس از تکمیل تحقیقات و کشف پیشدستانه جرائم از متهمان، آنها با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.