گدای میلیونر در کازرون دستگیر شد

به نقل از "کازرون خبر"، متکدی خبرسازی که پس از تبعید از شهرستان بوشهر در کازرون نیز به تکدی گری اقدام می‌کرد بالاخره دستگیر شد.

در پی انتشار گزارش اختصاصی «کازرون خبر» مبنی بر  ادامه تکدی گری فردی که علیرغم تبعید به شهرستان کازرون به حرفه سابق خود مشغول است، پیگیری خبر توسط مسئولان کازرون در دستور کار قرار گرفت و فرد مورد نظر که با اقدامات خود زمینه نارضایتی مردم را فراهم کرده بود، پس از شناسایی با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

گدای میلیونر در کازرون دستگیر شد

 

دادستان عمومی و انقلاب کازرون در گفت و گو با خبرنگارما با بیان اینکه «اسماعیل ک» در هنگام دستگیری در شهرستان کازرون در کیف دستی خود 8 میلیون ریال و در حساب بانکی اش یکصد میلیون ریال موجودی داشته است گفت: وی به اتهام تکدی گری و تحصیل مال از طریق نامشروع دستگیر شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین لطفی با اشاره به اینکه بنا به تحقیقات صورت گرفته فرد مذکور پیش از این سابقه اقدامات مشابه در شهرستان های بوشهر و دشتستان را داشته و توسط مراجع قضایی آن شهرستان نیز تحت تعقیب بوده است گفت: طبق اظهارات متهم پیش از این مبلغ 440 میلیون ریال از وجوه نقدی که از طریق تکدی گری کسب شده بود مصادره شده است.

 

وی تأکید کرد: این متهم در حال حاضر با قرار تأمین کیفری از نوع وثیقه و به دلیل عجز از تودیع وثیقه در بازداشت به سر می برد.

"کازرون خبر" از مسئولان شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه قضا که پیگیری لازم برای دستگیری این متکدی معروف را بکار بستند قدردانی می‌کند.

گدای میلیونر در کازرون دستگیر شد