بازی اینترنتی نوجوان شیرازی را غرق کرد

سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: نوجوان 16 ساله شیرازی پس از بازگشت از مدرسه با یکی از دوستانش برای بازی به گیم نت رفته و سرگرم بازی می شوند، در این میان برای برقراری تماس تلفنی متوجه می شود اعتبار سیم کارت تلفن همراهش کافی نیست و از آنجا که به شدت سرگرم و محو بازی بوده است، کارت عابر بانک به همراه تلفن همراه خود را به دوستش تحویل داده و از او می خواهد 5 هزار تومان سیم کارتش را شارژ کند.

 

وی ادامه داد: دوستش نیز قبول کرده و با ترک محل اقدام به خرید و شارژ سیم کارت می کند تا این که از این موضوع یک ماه می گذرد، که شاکی متوجه می شود از حسابش مبالغی بی حساب و کتاب کسر می شود که با مطرح کردن موضوع با خانواده اش و پیگیری های بعدی مشخص می شود یک میلیون ریال به صورت اینترنتی در قالب های مختلف از حسابش سرقت شده است.

 

سرهنگ سیدموسی حسینی اظهار کرد: در ادامه پس از شکایت و تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا فارس با اقدامات فنی و تخصصی خود پرده از راز موضوع برداشتند .  

 

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم پرونده همان دوست خیانتکار شاکی است که پس از خرید کارت شارژ به خود پرداز بانک مراجعه کرده و رمز دوم حساب بانکی دوستش را فعال می کند و پس از گذشت مدتی در بازه های زمانی مختلف با تصور این که شناسایی نمی شود اقدام به برداشت های غیر مجاز از حساب شاکی می کند.