جزییات تکان‌دهنده ازتنبیه بدنی دو دانش‌آموز

در اولین پرونده مردی با مراجعه به دادسرای شهرستان خرمبید از معلم پسرش با ادعای ضرب و شتم وی شکایت کرد.ماجرا پنجم آبان ماه در مدرسه پسرانه این شهر به وقوع پیوسته است.

براساس اطلاعات اولیه یک دانش آموز توسط معلم خود به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد که در این حادثه علاوه بر شکستن پای وی سرش نیز شکسته می شود. پس از این حادثه، پدر دانش آموز فرزند خود را به دکتر برده و تحت معاینات اولیه قرار می دهند و گزارش ماجرا را به صورت کتبی در اختیار دادستانی خرمبید قرار می دهد.

پدر این دانش آموز در شکایت خود اعلام می کند که فرزندش از سوی معلمش به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و این موضوع باعث شکستن پا و سر وی شده است.

با توجه به ادعای این مرد دستورات لازم از سوی دادیار شهرستان خرمبید برای مشخص شدن موضوع صادر شد. در این رابطه دستورات قضایی برای معرفی شهود، ارائه گزارش پزشکی قانونی و اعلام موضوع به حراست آموزش و پرورش صادر شده است.

این پرونده هم اکنون در دادسرا در دست بررسی است و تحقیقات برای اثبات ادعای این مرد ادامه دارد.همچنین در یک پرونده دیگر تنبیه بدنی معلم، دانش آموز 17 ساله هنرستان شهید دوران شیراز را روانه بیمارستان کرد. پس از زنگ ورزش، پنج دانش آموز دیرهنگام وارد کلاس درس شدند که معلم از تاخیر آنها در ورود به کلاس ناراحت شد و در رفتاری غیرقابل توجیه، با مشت به سینه یکی از دانش آموزان زد.میلاد زارع دانش آموز شیرازی پس از این ضربه احساس بی حالی کرد و پس از آن به مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) اطلاع داده شد و در نهایت، این دانش آموز به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش نیز با تایید این خبر گفته است: کمیته ای در ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز متشکل از مسئول بازرسی این ناحیه، مدیر و مشاور تحصیلی مدرسه ماموریت یافتند که مراحل درمانی این دانش آموز را پیگیری کنند.

همچنین وی اعلام کرده است: به دنبال انجام مراحل درمانی و پس از عکسبرداری از قفسه سینه دانش آموز مشخص شد که آسیبی به وی وارد نشده و از این رو، اجازه ترخیص از بیمارستان داده شد.