حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران واقعی در اقلید

سید حسن سیدمحسنی عصر امروز در جلسه کمیته عارضه‌یابی صنایع که با حضور معاون فرماندار، رؤسای صنعت، معدن و تجارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی و جهاد کشاورزی، مسئوول دفتر نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه غزال اقلید، نماینده صنعتگران و برخی از مدیران واحدهای تولیدی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: پرداختن به معیشت و رزق و روزی مردم و فراهم کردن زمینه‌ای مناسب برای کسب‌ و کار آنان امری است که علاوه‌بر منفعت مادی، از ثواب اخروی بسیاری نیز برخوردار است.

وی بابیان اینکه صنعت بستر را برای ایجاد جامعه سالم فراهم می‌کند عنوان داشت: تنها کسانی که بیمارستان، مسجد، مدرسه و... احداث می‌کنند خیر نیستند بلکه ثواب کارآفرینی و فراهم کردن زمینه برای کسب روزی حلال از اهمیت و ارزش بسیار و شاید بیشتری برخوردار است.

رئیس دادگستری اقلید تصریح کرد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال موجب کاهش بیکاری و آسیب‌های اجتماعی شده و درنتیجه امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد ازاین‌رو قوه قضائیه حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران واقعی را وظیفه خود می‌داند.

سیدمحسنی آشنایی کامل صنعتگران به حقوق خود را امری لازم دانست و به تشکیل کمیته حمایت قضایی و حقوقی از صنعتگران اشاره و بیان کرد: ایجاد صنایع بدون سرمایه مناسب و تنها با اکتفا به تسهیلات بانکی و مقروض شدن به بانک‌ها یکی از مشکلات اصلی این حوزه است که درنهایت به معوقات بانکی و... ختم شده و مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد.

رئیس دادگستری اقلید ادامه داد: تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در صنعت با استفاده از سرمایه‌های خرد آن‌ها می‌تواند گامی مؤثر در راستای رونق صنعت و تولید باشد ازاین‌رو صنایع با ایجاد و جلب اعتماد مردمی به‌دنبال راهکار مناسب باشند.