جزییاتی از دستبرد مسلحانه یک سارق به بانک ملی در شیراز

سارق مسلح در حالی که نقاب داشت با ورود به بانک ملی فلکه هنگ شیراز با تهدید مردم و کارکنان بانک حدود 60 میلیون ریال وجه نقد به سرقت برد و سپس متواری شد.

این سارق نقابدار پس از دستبرد زدن به بانک با یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریخت. بر اساس ادعای یکی از مشتریان بانک این سارق پس از ورود به بانک در حالی که اسلحه با خود داشته با تهدید مشتریان و کارکنان بانک از محل گریخت. به دنبال وقوع این سرقت، اکیپی از دادسرای جنایی شیراز و تیمی از اداره آگاهی در محل سرقت حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

در این خصوص دستورات لازم از سوی مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری این سارق صادر شد.

سرقت های مسلحانه سریالی از بانک های شیراز

درساعت 10 و 30 دقیقه صبح ۲۲ اردیبهشت ماه سال گذشته یک مورد سرقت مسلحانه از بانک تجارت شعبه نیایش در شیراز گزارش شد. در بررسی های صورت گرفته پیرامون این موضوع مشخص شد که سارق مسلحی در حالی که کلاه کاسکت به سر داشته پس از ورود به بانک و تهدید افرادی که آنجا بوده اند اقدام به سرقت بیش از 44 میلیون تومان وجه نقد کرده و سپس از محل متواری شده است.شنیده ها حکایت از این داشت که سارق با خودرو پژو پارسی که مقابل بانک بوده متواری

شده است.

در دهم شهریورماه سال گذشته نیز به بانک کشاورزی شعبه گلستان دستبرد زده شد و بیش از 20 میلیون تومان وجه نقد به سرقت رفت.

در 27 شهریورماه ،سارق مسلح به بانک صادرات فرهنگشهر دستبرد زد. مرد جوان درحالی که کلاه نقابدار داشت وارد بانک صادرات فرهنگ شهر شد.

وی با تهدید اسلحه به سراغ مسئول شعبه رفت و 11 میلیون و 400 هزار تومان پولی را که داخل شعبه بود به سرقت برد و سوار بر خودرو پا به فرار گذاشت.

همچنین، بانک اقتصاد نوین شعبه قدوسی نیز در همان سال مورد دستبرد قرار گرفت.

چهارشنبه ۲۵ فروردین امسال نیز به بانک رفاه واقع در خیابان ستارخان دستبرد زده شد. در این سرقت نیز سارق مسلح نقابدار حدود ۵۰ میلیون تومان از بانک خارج کرد.

در 13 تیرماه امسال نیزسارق پس از ورود به بانک ثامن 30 متری سینما سعدی ۲۴ میلیون تومان وجه نقد به سرقت برد.

در 19 مهرماه یک سارق مسلح با ورود به بانک ملی ساحلی شیراز با تهدید مردم و کارکنان بانک، مبلغ 15 میلیون تومان وجه نقد به سرقت برد و سپس متواری

شد.

در حال حاضر پرونده سرقت های مسلحانه سریالی شیراز در شعبه 17 دادسرای جنایی شیراز تشکیل شده و تحقیقات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری این سارق آغاز شده است.