پایان عشق آتشین با چاقو و طناب دار

نیمه شب دوشنبه خونین ماموران پلیس آگاهی شیراز از وقوع یک مورد جنایت در این شهرستان باخبر شدند.

ماموران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل جنایت عزیمت کرده و جسد زنی جوان را در حالی که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند.

ماجرا از این قرار بود که از سال ها قبل وی با مردی ازدواج کرده و همسر دوم وی شده بود اما پس از مدتی باهم اختلاف پیدا کرده بودند از این رو در جنایتی هولناک خون به پا شد.

نیمه شب دوشنبه بود که اهالی یکی از خیابان های شیراز از خانه یکی از همسایهها صدای داد و بیداد شنیدند.

دقایقی بعد صداها قطع شد و همه جا را سکوت گرفت. تا اینکه پس از دقایقی صدای گریه و زاری پسر 9 ساله ای به گوش رسید با این سر و صداها آنها وحشتزده خودشان را به آنجا رساندند.

وقتی اهالی محل وارد آن منزل شدند جسد غرق در خون زنی جوانی را دیدند که داخل حیاط خانه همسایه افتاده بود. کنار جسد یک چاقو دیده میشد و کمی آن طرفتر پیکر مردی که خود را حلق آویز کرده بود مشاهده می شد. کودک 9 ساله ناله و شیون میکرد و شاهدان با دیدن این صحنه هولناک با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.

با حضور مأموران و اورژانس در محل مشخص شد مرد جوان پس از حمله مرگبار به همسرش دست بهخودکشی زده که اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کرد.

ماجرا چه بود؟

هنوز مشخص نبود که چرا مرد چاقو به دست، دست به جنایت زده و پس از آن خودکشی کرده است.

کارآگاهان سرگرم تحقیق شدند و در پرس و جو از خانواده این زن جوان که بهشدت از حادثه پیشآمده شوکه شده بود حقیقت ماجرا را کشف کردند.

آنچه مسلم بود، عامل قتل همسر قربانی بود که از سالیان قبل عاشق او شده بود و با وجود داشتن همسر با او ازدواج کرده بود.

اما از مدتی قبل با یکدگیر اختلاف پیدا کرده بودند و همین باعث شد که مرد جوان از همسر دومش کینه به دل بگیرد. طبق اطلاعات بهدست آمده، شب حادثه زن جوان در خانه اش بود که با همسرش درگیر شد. او درحالیکه چاقویی در دست داشت به سمت وی حمله ور شده و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند. این مرد پس از آن خودش را حلق آویز می کند و به زندگی خود پایان می دهد.

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی شیراز، جسد این دو نفر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در ادامه پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز و فاش شد که مرد جوان با همسرش اختلاف شدید داشته و زمان جنایت پس از درگیری با او با چاقو همسرش را به قتل رسانده و پس از اطمینان از قتل او به زندگی خودش نیز پایان داده است.

این پرونده هم اکنون برای بررسی زوایای پنهان جنایت در دست بررسی است.