بیش از
۳
میلیارد کالای قاچاق در استان فارس کشف شد

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان‌های لارستان و فیروزآباد طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز را در سطح شهرستان‌های مربوطه اجرایی کردند اظهار داشت: در این راستا مأموران انتظامی این دو شهرستان موفق شدند 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین را شناسایی و متوقف کنند.

سردار گودرزی افزود: در بازرسی از این خودروها 114 کارتن قطعات موتورسیکلت، یک هزار و 144 ثوب انواع پوشاک، یک هزار و 730 عدد انواع نوشیدنی و 58 هزار کیلوگرم برنج قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری 6 نفر متهم در اجرای این طرح افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 3 میلیارد و 650 میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف 78 کیلوگرم تریاک در خودرو رنو

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از توقیف یک دستگاه خودرو رنو و کشف 78 کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه «هرمود باغ» این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بستک - لارستان به یک دستگاه خودرو رنو مظنون و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ حسین دیندارلو با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو مورد نظر متوقف و در این راستا چهار نفر متهم دستگیر شدند گفت: مأموران در بازرسی دقیق از این خودرو 78 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

دستگیری اعضای باند سرقت دوربین‌های مدار بسته در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری اعضای باند سرقت دوربین‌های مدار بسته و کشف 13 دستگاه دوربین از آنها خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته در سطح شهر، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی شیبانیان عنوان کرد: با بررسی صحنه سرقت توسط کارشناسان صحنه جرم و انجام قدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران موفق شدند یک نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفاء متهم تعداد 13 دستگاه دوربین مداربسته کشف شد گفت: تاکنون تعداد 6 نفر از مالباختگان شناسایی و بازسازی صحنه‌های سرقت نیز انجام شده است.

سرهنگ شیبانیان گفت: در تحقیات به عمل آمده از متهم، وی به همدستی با دو نفر دیگر اعتراف کرد که آنان نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.