پرونده قتل کارمند بانک روی میزقاضی

چندی قبل مأموران پلیس شیراز باخبر شدند مردی جوان به طرز مرموزی گم شده است. همسر این مرد به آنها گفت که شوهرش صبح برای رفتن به محل کار از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده است. هیچ ردی از این مرد گمشده نبود و با گذشت زمان، این فرضیه که وی قربانی حادثهای مرگبار شده، مدنظر قرار گرفت.

خانواده این مرد میگفتند که شاید او قربانی یک جنایت شده باشد. با توجه به ادعای خانواده این مرد و با توجه به حساسیت موضوع پروندهای تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن راز مرموز گم شدن این مرد آغاز شد.

در تحقیقات پیرامون این موضوع و با ردیابی های صورت گرفته ماموران توانستند سرنخ هایی به دست آورند که نشان می داد در مفقود شدن این کارمند بانک زنی دخالت دارد از این رو تحقیقات را در این رابطه متمرکز کرده و توانستند به سرنخ هایی دست یابند که نقش این زن در مفقود بودن وی را نشان می داد. با به دست آمدن این سرنخ، زن جوان بازداشت شد اما مدعی شد که بیگناه است و خبری از سرنوشت وی ندارد. چند روز از ماجرای گم شدن کارمند بانک میگذشت که این زن همچنان اصرار داشت در این رابطه هیچ نقشی ندارد.به همین دلیل بازجویی از این زن از سر گرفته شد اما او همچنان مدعی بود که بیگناه است. بازجویی از این زن ادامه داشت اما وی همچنان سکوت کرده بود.

این زن در بازجویی ها حرف های ضدو نقیضی به زبان آورد که شک پلیس را بیشتر کرد. به همین دلیل بازجوییها ادامه یافت تا اینکه زن جوان راز قتل کارمند بانک را فاش کرد.

زن جوان گفت: از سالیان سال به بانکی که او کارمندش بود رفت و آمد می کردم. من در آن بانک حساب داشتم و وام گرفته بودم.

در این مدت سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف پیدا کردیم؛ تصمیم گرفته بودم برای انتقامجویی به او آسیب برسانم و در نهایت نقشه کشیدم که با قتل او

انتقام بگیرم. وی ادامه داد: روز حادثه با هم به اطراف جهرم رفتیم و با اسلحه ای که از قبل آماده کرده بودم وی را به قتل رساندم .سپس همانجا خاکرا کنار زده و جسد را به صورت سطحی دفن کردم.

این زن مدعی شد که همسرش در جنایت دخالتی نداشته و خودش به تنهایی این قتل را انجام داده است.

پس از اعترافات زن جنایتکار، مأموران برای کشف جسد به محل رفتند و جسد وی را کشف کردند.

در تمامی مراحل تحقیقات وی مدعی شد به دلیل اختلافات مالی دست به جنایت زده و زوایای تازه ای از آن را فاش کرد.

در ادامه وی صحنه جنایت را بازسازی کرد . بدین ترتیب این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.