جزئیات قتل
مرد
مزاحم با شلیک گلوله

این اظهارات مردی است که مرد دیگری را به قتل رسانده و پس از 10 سال فرار به تازگی دستگیر شده است. او نزد بازپرس پرونده جزئیات بیشتری از این جنایت را شرح داد.

شامگاه یکی از روزهای سال 85خانواده مردی به پلیس آگاهی رفتند و از ناپدید شدن او خبر دادند.

این مرد صبح آن روز سوار بر خودرواش از خانه بیرون رفته و دیگر هیچکس وی را ندیده بود. با این حال تلاشها برای یافتن وی ادامه یافت تا اینکه چند روز بعد کارآگاهان توانستند به نخستین سرنخ دست یابند.

شواهد بهدست آمده حاکی از آن بود که مرد گمشده با فردی چند مرتبه تماس گرفته و ممکن است او از سرنوشت وی باخبر باشد. در چنین شرایطی این مرد تحت نظر گرفته شد و درحالیکه چند روز از ناپدیدشدن مرد جوان میگذشت، ماموران توانستند به سرنخ هایی برسند که حکایت از این داشت نامبرده به قتل رسیده است در نهایت با انجام تحقیقات گسترده جسد قربانی در حالی که با اصابت گلوله به قتل رسیده بود کشف شد. بدین ترتیب مسیر تحقیقات ماموران وارد مرحله تازه ای شد.

در ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه ماموران باخبر شدند متهم پس از ارتکاب جنایت به کوههای اطراف جهرم گریخته است در حالی که اقدامات پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت ماموران با گذشت 10 سال از وقوع این جنایت توانستند مخفیگاه وی را شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شوند. روز دستگیری متهم که متوجه موضوع شده بود از مخفیگاه خود با وجود هشدارهای پلیس برای تسلیم شدن به سوی ماموران تیراندازی کرد و این موضوع باعث درگیری ماموران با این شرور شد و در نهایت پس از چندین ساعت درگیری متهم به دام افتاد.وی در همان تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد که مرد جوان را به قتل رسانده و جسدش را درگوشه ای رها  کرده است.

با آغاز بازجویی ها از متهم، معلوم شد نقشه این جنایت را از مدتی قبل طراحی کرده بود. مرد جوان گفت: : من و مقتول همدیگر را از مدتها قبل می شناختیم. نمی دانم که چرا فکر می کردم او برای مادرم مزاحمت ایجاد کرده است.

به خاطر همین عصبانی بودم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. به همین دلیل روز حادثه با قصد و نیبت قبلی با کلت کمری به سمتش شلیک کرده و پس از اطمینان از قتل متواری شدم.این متهم هم اکنون در بازداشت بسر می برد و تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.