جایگزینی صدای بوق باآگهی بازرگانی صوتی

به گزارش افکارنیوز به نقل ازايسنا، شركت SellARing در تلاش براي جلب سازندگان برنامههاي كاربردي با وعده ثروت از طريق درخواست از آنها براي افزودن شبكه تبليغاتي به اين برنامهها است.

بیشتر سازندگان ارائه دهنده برنامه‌های رایگان، تبلیغات بنری را درون برنامه‌های خود قرار می دهند با این امید که کاربران گاه و بیگاه برای تبلیغات درآمدزا بر روی آنها کلیک کرده یا برای دستیابی به نسخه بدون تبلیغات، این برنامه‌ها را ارتقا بخشند.




برنامه SellARing برای جایگزینی بوق با تبلیغات ۱۰ ثانیه‌ای


این شرکت یک گام به جلو برداشته و به طور خودکار به نصب یک بوق شماره‌گیر جایگزین بر روی تلفن همراه پرداخته تا در زمان شماره‌گیری به جای شنیدن صدای بوق از آگهی‌های بازرگانی صوتی از مارکهایی مانند فاکس، ان‌بی‌سی، وودافون و والمارت بهرمند شود.

این در حالی است که جامعه آندروید در برابر این تجارت نوپا کاملا موضع گرفته چرا که هیچ چاره دیگری برای کاربران به جز حذف برنامه باقی نگذاشته و اینکه این شبکه تبلیغاتی از تلفن همراه با استفاده بدون توجه به تمایل کاربر سوءاستفاده می‌کند.

برنامه شرکت SellARing حتی در صورت عدم استفاده از برنامه به کار خود ادامه داده و با برنامه‌های دیگر مورد استفاده یا تماسهای تلفنی تداخل نخواهد داشت. همچنین کاربران این برنامه یک بنر کامل تبلیغاتی را در انتهای تماس خود دریافت خواهند کرد.