به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ،در این نمایشگاه آثاری از طلا وهابزاده، انسیه لشگری، سهیلا شمس اللهی، یاسمن برزویی و صدف یزدانی به تماشا گذاشته می‏شود. در مقدمه اين نمايشگاه آمده است: آکادمیک شدن عکاسی پس از سه دهه مولد نسلهایی با نگرشهای متفاوتی از عکاسی ایران بوده است.


نسل‌هایی که در پی همدیگر، در هر دوره و در نقش‌های مختلف باز تولید هر آنچه آموخته‌اند بوده‌اند. روزی در مقام دانشجو و روزی در جایگاه استاد. در این میان دانشگاه تهران بی‌شک جایگاهی مهم در هنر ایران ایفا نموده است که در هر دهه معرف عکاسان مهمی به جامعه هنری ایران بوده است.»

در ادامه این نوشته آمده است: «عاملی که من را در مقام گردآورنده بر آن داشت تا پنج نفر از نسل جدید دانش آموختگان این فضای آکادمیک را که همگی از آموزه‌هایی مشترک بهره می‌بردند، در کنار هم قرار دهم. عکاسانی است که هر کدام در مقاطع مختلفی آموزش دیده بودند و هیچ آشنایی با یکدیگر نداشتند، ولی نحوه برخورد آن‌ها با تصویر و تفکراتشان نشات گرفته از آن فضاست.

مجموعه‌های ذکر شده باکس‌هایی است از ریشه‌های مشترک با نگرش متفاوت از اشخاصی که تجربه‌های خود را در قالب چیدمان‌های متفاوت با استفاده از عکس در نمایشگاهی تحت عنوان «گروپاژ» در معرض دید قرار می‌دهند.»

این نمایشگاه روز جمعه - ۲۹ اردیبهشت ماه - از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا ۱۰ خرداد به نشانی خیابان لواسانی(فرمانیه)، نبش فروشگاه شهروند، شماره ۱۰۳ ادامه دارد.

علاقهمندان ميتوانند روزهاي شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۹ و پنجشنبهها از ۱۷ تا ۲۰ از اين عكسها ديدن كنند. گالری راه ابریشم جمعهها تعطیل است.