به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، سيدمحمد حسيني دربارهي انتشار كتاب شرح اسم كه گويا به مدت يك روز در نمايشگاه كتاب تهران عرضه شد، عنوان كرد: معمولا كتابهايي كه مربوط به امام (ره) و يا رهبر معظم انقلاب باشند، به مؤسسهي تنظيم و نشر آثار امام و يا مؤسسهاي كه مربوط به مقام معظم رهبري است، ارسال ميشوند. دربارهي اين كتاب طبق اقداماتي كه صورت گرفت، قرار بر آن شد كه ما مانع توزيع آن شويم تا آخرين اصلاحات بر روي آن صورت گيرد. بعد از انجام اين اصلاحات، اين كتاب در حد وسيع منتشر خواهد شد و قطعا مورد توجه جامعه نيز قرار خواهد گرفت.

وزیر ارشاد یادآور شد: در نمایشگاه امسال کتاب هم از این کتاب به دلیل آن‌که با رهبر معظم انقلاب ارتباط دارد، استقبال خوبی به عمل آمد؛ اما با این وجود، برای توزیع مجدد این کتاب باید منتظر بود تا تأیید نهایی بر روی آن صورت بگیرد.

چندی پیش، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از نویسنده و ناشر کتاب «شرح اسم؛ زندگی‌نامه‌‌ی حضرت‌ آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای(۱۳۵۷ – ۱۳۱۸)» اعلام کرد، این کتاب به دلیل «وجود اغلاط مختلف تاریخی و غیرتاریخی» موفق به دریافت مجوز نشر از مؤسسه‌‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی نشده است.

كتاب شرح اسم به قلم هدايتالله بهبودي از سوی مؤسسهي مطالعات و پژوهشهای سیاسی به چاپ رسيد.