رکوردشکنی تازه فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه»

پس از گذشت ۱۴ ماه بالاخره فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه/ Black Widow» به کارگردانی کیت شورتلند، با بازی اسکارلت جوهانسون و محصول کمپانی مارول اکران طوفانی خود را آغاز کرد. این فیلم در پیش نمایش خود توانست به فروش شگفت‌انگیز ۱۳٫۲ میلیون دلاری دست پیدا کند و رکورد فروش فیلم «سریع و خشن» را بشکند. روز بعد «بیوه سیاه» به فروش ۲۶٫۳ میلیون دلاری رسید و در نهایت تا به اینجا به فروش ۸۰ میلیون دلاری در آمریکا رسیده و در صدر جدول باکس آفیس قرار دارد.

همچنین دیزنی اعلام کرد که فیلم «بیوه سیاه» از طریق سرویس استریم این کمپانی نیز به درآمد ۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کرده است تا در مجموع این فیلم با فروش موفق ۲۱۸٫۸ میلیون دلاری، کار خود را در گیشه آغاز کرده باشد.

«بیوه سیاه» و رکوردشکنی تازه در دوران کرونایی/مجموع فروش ۱۰۰ میلیون دلاری فیلمها

«بیوه سیاه» داستان ماموریتی است که ناتاشا رومانوف (با بازی اسکارلت جوهانسون ) در فاصله رویداد‌های فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»، به انجام می‌رساند. رومانوف در این فیلم پس از آن که به یک توطئه خطرناک پی می‌برد، باید با بخش‌های تاریک گذشته‌اش روبه‌رو شود. فلورنس پیو، دیوید هاربر و راشل ویسز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در رده دوم جدول باکس آفیس هفته، «سریع و خشمگین ۹/F۹» قرار دارد. این فیلم با فروش ۱۰٫۸۸ میلیون دلاری در این آخر هفته، مجموع فروش خود در آمریکا را به عدد ۱۴۱٫۳ میلیون دلار رساند.

فیلمهای زیر به ترتیب در رده‌های بعدی باکس‌آفیس این هفته هستند.

۳- «بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی»  ۸٫۷ میلیون دلار

۴- «پاکسازی ابدی» ۶٫۷ میلیون دلار

۵- «یک مکان ساکت ۲»  ۳ میلیون دلار

۶- «کروئلا»  ۲٫۲میلیون دلار

۷- «محافظ همسر هیتمن» ۱٫۶ میلیون دلار

۸- «پیتر خرگوشه»  ۱٫۲ میلیون دلار

۹- «در ارتفاعات» ۶۳ هزار دلار

۱۰- «زولا» ۶۲۰ هزار دلار

لازم به ذکر است این هفته برای نخستین بار پس از پاندمی کرونا مجموع فروش فیلم‌ها از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشته است.