تلویزیون و تلوبیون دو رسانه مکمل هستند

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، تلویزیون را مهم‌ترین دستگاه تولیدکننده محتوای سالم می داند. او در مراسم رونمایی از سرویس‌های جدید منظومه رسانه‌ای تلوبیون ‌ گفت: با شکل‌گیری تلوبیون و مسیر تحولی آن به عنوان رسانه‌ای واقعی در فضای مجازی ، شاهد عبور تلویزیون از مرز‌های برودکست و گسترش در فضای برودبند هستیم.

به گفته او، رابطه میان تلویزیون و تلوبیون صرفاً همکاری رسانه‌ای نیست بلکه این دو، دو رسانه مکمل هستند و نسبت به یکدیگر، هم‌افزایی دارند.

به نظر می رسد تلوبیون یکی از بستر‌های رسانه ملی در دوره تحول است. زیرساختی که شعار هویت محوری و عدالت گستری در رسانه ملی و دسترسی دهک‌های پایین جامعه به محتوا را ممکن می‌کند. 

جبلی که رسانه ملی را محدود به مرز‌های ایران نمی‌داند و آن را رسانه‌ای بین‌المللی معرفی می کند، تاکید کرد که باید به حداقل ۵ میلیون کاربر و مخاطب در بخش‌های خبری رسانه ملی برسیم.

رئیس رسانه ملی در آیین رونمایی از سرویس‌های جدید تلوبیون:

پخش زنده ۸۴ شبکه تلویزیونی

گفتنی است؛ در این مراسم، خورشیدی مدیر عامل تلوبیون با اشاره به پخش زنده ۸۴ شبکه تلویزیونی، رکورد همزمانی تلوبیون و تلویزیون را یک میلیون و ۵۰ هزار نفر در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ اعلام کرد.

 به گفته وی از میزان دانلود و نصب فعال تلویزیون تعاملی تلوبیون، تا الان حدود بیشتر از ۲۰ میلیون کاربرفعال در کافه بازار به این پلتفرم دسترسی دارند و قابلیتی که امسال به آن دست یافتیم تایم شیفت ۵ تا ۱۲ ساعت بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

۵۷۷ هزار محتوای حرفه‌ای هم در تلوبیون بارگذاری شده است.