پخش فوتبال ایران و قطر از تلویزیون قطعی شد

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا،طي روزهاي اخير مطالب بسياري دربارهي پخش تلويزيوني مسابقهي تيم ملي فوتبال كشورمان در رسانهها مطرح شد و حتي موضوع به روي آنتن نرفتن اين مسابقه به دليل آنچه مشكل خريد حق پخش تلويزيوني و به توافق نرسيدن صداوسیما با مسؤولان بخش مارکتینگ شرکت world sport group برای پخش بازیهای انتخابی جام جهانی خوانده ميشد، عنوان شد؛ اما در نهايت پيگيريهاي خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، از پخش زندهي اين مسابقه فوتبال در روز سه شنبه ـ ۲۳ خرداد ماه ـ ساعت ۲۰ حكايت دارد.

مسوؤولان شبکه سه سیما اعلام کردند که مسابقه‌ی فوتبال ایران و قطر از این شبکه به صورت زنده پخش می‌شود و دوربین‌های صداوسیمای ایران این بازی را پوشش خواهند داد.

نپرداختن برنامه‌های خبری و زیرنویس‌های صداوسیما به بازی تیم ملی ایران و قطر و همچنین قرار نگرفتن این بازی در جدول برنامه‌های تلویزیونی روز سه شنبه شبکه سه، به خبر پخش نشدن مسابقه فوتبال ایران و قطر از تلویزیون طی روزهای اخیر دامن زد.

با این حال سرویس تلویزیون ایسنا پیش از این نیز از پخش زنده این مسابقه خبر داده بود.

شبکه سه امشب همچنین مسابقه فوتبال تیم‌های لهستان و روسیه را ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌کند. به نظر می‌رسد به دلیل همزمانی بازی‌های «ایران و قطر» و «یونان و جمهوری چک» مسابقه فوتبال دوم از جریان جام ملت‌های اروپا با تاخیر پخش شود.