تعداد مخاطبان «هناس» در طرح ویژه روز خانواده

 روز گذشته دوشنبه ۳ مرداد ماه همزمان با روز خانواده و شرایط ویژه اختصاص یافته به فیلم سینمایی « هناس » در سینماهای حوزه هنری که با حمایت وزارت ورزش و جوانان انجام شد، این فیلم سینمایی توانست با استقبال خوب تماشاگران مواجه شود و با جذب بیش از  ۱۴۰۰۰ تماشاگر عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم روز را ازآن خود کند.

اجرای این طرح  باعث افزایش 7 برابری مخاطبان و فروش این فیلم سینمایی نسبت به روز مشابه در هفته گذشته و همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری شد.  

در این طرح ویژه که با مساعدت وزارت ورزش و جوانان اجرا شد، تماشای فیلم «هناس» در سینماهای حوزه هنری برای یک سانس ویژه بین ساعات ۱۸ الی ۲۲ روز دوشنبه ۳ مرداد برای مخاطبان سراسر کشور رایگان شد.

میام مخاطبان «هناس» در طرح ویژه روز خانواده

فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با گذشت ۶ هفته از شروع اکران در سینماها، با عبور از مرز فروش ۴ میلیارد تومان فاز جدید اکران خود را همزمان با آغاز ماه محرم در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.

«هناس» با بازی مریلا زارعی و بهروز شعیبی با برداشتی آزاد از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد، به زوایای مختلف زندگی این شهید و ترور او می‌پردازد.