به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا ،عبدي گفت: هفته گذشته داريوش موفق ـ يكي از بازيگران تئاتر- با من تماس گرفت و گفت فردي خودش را به نام من معرفي كرده و گفته است همسرش دچار بيماري است و براي انجام عمل آپانديس نيازمند پول است... اما داريوش موفق كه از نزديك مرا ميشناسد متوجه تفاوت صداي آن فرد با من شده بود و ميدانست كه من هرگز ازدواج نكردهام.



این هنرمند جوان تئاتر اضافه کرد: به مرور متوجه شدم همین فرد با شماره تلفنی یکسان خود را به نام فرد دیگری معرفی کرده و از هنرمندان دیگری مانند رضا افشار و … تقاضای کمک مالی کرده است.



وی ادامه داد: جالب اینجاست این فرد از طریق اس ام اس شماره کارتی به این دوستان ارسال کرده است که این کارت به نام کس دیگری است و فرد متخلف گفته که این کارت متعلق به باجناق اوست!



دستیار کارگردان نمایش‌های «روی زمین» و «گوش کن» با اشاره به تماس‌های مکرر این فرد با هنرمندانی همچون حسین پاکدل‌، عبدالله اسکندری‌، فرزین صابونی‌ و … متذکر شد. این فرد در تمام تماس‌ها‌، همین داستان را تعریف کرده است که برخی از هنرمندان برای مدت کوتاهی به اشتباه می‌افتند.



عبدی در پاسخ به این پرسش که برای پیگیری قضایی و شکایت چه اقدامی انجام داده است، ‌پاسخ داد: ‌خود من هرگز با او تماس نگرفتم تا بتوانیم اقدام قانونی انجام بدهیم. فعلا دارم از طریق مجاری قانون این مساله را پیگیری می‌کنم تا فرد متخلف مجازات شود.



او که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی تلاش کرده اطلاع رسانی‌های لازم را انجام بدهد‌، گفت: تلاش کردم از طریق ارسال اس ام اس و همین طور از راه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی‌، تئاتری‌ها را در جریان بگذارم چرا که می‌ترسیدم مبادا برخی از دوستان سخنان این فرد را باور و به حسابش پولی پرداخت کنند.



پژمان عبدی یادآور شد: من در تئاتر بیشتر به عنوان دستیار کارگردان و بازیگر کار می‌کنم و فقط یک بار در نمایش «حضرت والا» به عنوان دستیار طراح صحنه با آقای منوچهر شجاع کار کردم و این فرد اغلب با اعضای این گروه نمایشی تماس گرفته و خود را به عنوان دستیار منوچهر شجاع معرفی کرده است.



این هنرمند جوان تئاتر در پایان این گفت وگو اظهار تاسف کرد: در تمام مدت دوازده سیزده سالی که در تئاتر کار کرده‌ام همیشه تلاش کرده‌ام حفظ آبرو کنم اما متاسفم که چنین افرادی با این گونه اعمال با آبروی افراد دیگر این چنین بازی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ‌ پژمان عبدی دستیار کارگردان نمایش‌هایی همچون «ناتمام»، «قهوه تلخ»، «گوش کن»، ‌ «چراغ‌ها را خاموش نکنید»، «خانه کاغذی»، «فاخته‌ها» و… بوده و در نمایش «مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین» بازی کرده است.