ساخت فیلمی درباره کمپانی فراری با بازی «پنه لوپه کروز»

داستان فیلم در سال ۱۹۵۷ می گذرد، زمانی که «انزو فراری» به عنوان راننده وارد مسابقه ۱۰۰۰ مایلی «Mille Miglia» می‌شود، او در فیلم حدود ۵۹ ساله است و «آدام درایور» ۳۸ ساله، نقش او را ایفا کرده است.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: داستان فیلم در تابستان ۱۹۵۷ اتفاق می‌افتد و انزو فراری راننده سابق اتومبیل‌های مسابقه‌ای در بحران و درگیر ورشکستگی شرکتی است که او و همسرش، لورا، ۱۰ سال قبل از هیچ ساخته بودند. او که فرزندش ر ا نیز از دست داده تصمیم می گیرد شانس خود در یک مسابقه ۱۰۰۰ مایلی در سراسر ایتالیا امتحان کند.
« پنه لوپه کروز » در این فیلم در نقش «لورا فراری» را بازی می‌کند و «شایلین وودلی»، «پاتریک دمپسی»، «جک اوکانل»، «سارا گادون» و «گابریل لئونه» در نقش راننده معروف «آلفونسو دی پوهرتاگو»، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ساخت فیلمی درباره کمپانی فراری با بازی «پنه لوپه کروز»

«آدام درایور» پیش از این نیز در فیلم «خاندان گوچی» ساخته «ریدلی اسکات» نقش یک شخصیت ایتالیایی معروف یعنی «مائوریزیو گوچی را بازی کرده بود. غول دنیای مد و فشن که در سال ۱۹۴۶ با نقشه همسرش «پاتریزیا رجیانی» به قتل رسید.
«مایکل مان» علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی فیلم «فراری» را نیز بر عهده دارد که در خیابان‌های ایتالیا فیلمبرداری شده است.