معرفی فیلم «اعلام وضعیت اضطراری» با حضور بازیگران انگل و بازی مرکب

«اعلام وضعیت اضطراری» ماجرای مسافران یک هواپیمای مسافربری کره‌ای است که توسط یک دانشمند میکروبیولوژیست روانی، هدف ترور بیولوژیکی به وسیله یک ویروس قرار می‌گیرند.

ستاره‌های آشنای سینمای کره جنوبی در این فیلم حضور دارند که از آن جمله می‌توان به سونگ کانگ هو هنرپیشه نقش اصلی « انگل »، لی بیونگ هان بازیگر « بازی مرکب » و سی وان ییم از بازیگران «افسانه خورشید و ماه» اشاره کرد.

فیلم سینمایی «اعلام وضعیت اضطراری» اثری جذاب و تماشایی است که در 140 دقیقه، مخاطب را روی صندلی میخکوب می‌کند؛ فیلمی بسیار خوش ‌ساخت که قواعد زیرژانر اکشن فاجعه را به خوبی رعایت کرده تا هیجان را به بیننده خود تزریق کند. چنته فیلم البته از وجوه هنری چندان پر نیست و نقش عنصر «تصادف» در فیلم نامه، بیش از حد بالاست؛ با این حال به نظر می‌رسد این امر مخاطب را اذیت نمی‌کند.

«اعلام وضعیت اضطراری» که تابستان در سینماها اکران شد، در سراسر جهان با فروش 20 میلیون دلاری مواجه شد. این فیلم را که با امتیاز 7 از آی‌ام‌دی‌بی و نمره 70 از متاکریتیک، همزمان محبوب تماشاگران و منتقدان بوده، می‌توانید در فیلیمو، نماوا و سایت‌های دانلود بیابید.

معرفی فیلم «اعلام وضعیت اضطراری» با حضور بازیگران انگل و بازی مرکب