ویژه‌ برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل را از رادیو و تلویزیون دنبال کنید

ویژه‌برنامه تلویزیونی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با عنوان «ایران قوی» کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور است که همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از ۴ تا ۱۱ آبان از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی پخش خواهد شد. 

برنامه زمانبندی پخش برنامه ایران قوی به شرح زیر است:

شبکه بین المللی خبر هر روز حدود ساعت ۱۰:۱۰ صبح، شبکه  دو سیما هر روز ساعت  ۱۳:۳۰، شبکه یک سیما هر روز ساعت ۸:۴۰ صبح، رادیو جوان هر شب ساعت ۲۱، رادیو گفتگو هر روز ساعت ۱۳ و رادیو تهران نیز پخش این برنامه را از ۵ آبان در دستور کار قرار داده است و شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی مراکز استانی صدا و سیما نیز پخش این برنامه محوری را در دستور کار قرار داده اند. 

ویژه‌ برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل را از رادیو و تلویزیون دنبال کنید

این ویژه‌برنامه ترکیبی به تهیه کنندگی حامد فاتحی پولادی با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور هفت محور استراتژیک پدافند غیرعامل، «دفاع جامعه در جنگ ترکیبی»، «علم و فناوری»، «شبکه‌های اجتماعی و جنگ شناختی»، «آرایش دفاع سایبری در جنگ جدید»، «جمعیت و ایران قوی»، «پدافند زیستی، تجربه‌ها و دستاورد‌های عبور از  کرونا» و «پدافند شهری ارتقای کیفیت زیست شهروندان» را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد. 

۸ آبان هر سال به مناسبت فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، به عنوان روز پدافند غیرعامل گرامی داشته می‌شود.