تولید و پخش ۱۸۰۰۰ دقیقه برنامه رادیویی با موضوع هفته پدافند غیرعامل

حمیدرضا صحراگرد دبیر کمیته پدافند غیرعامل و بحران معاونت صدا عنوان کرد: معاونت صدا از سال گذشته تاکنون با فعال کردن مضاعف کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و برگزاری جلسات متعدد سازماندهی مجددی در حوزه نیروی انسانی، زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی و محتوا انجام داده است.

او ادامه داد: شبکه‌های مختلف رادیویی به تناسب ماموریت خود، حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل را پوشش داده و در سال 1401 نیز تلاش مضاعفی برای آگاهی و تبیین حوزه های مختلف پدافندی اعم از سایبری، زیستی، کالبدی، شیمیایی، هسته‌ای و اقتصادی دارند.

 

صحراگرد خاطرنشان کرد: این معاونت برای دومین سال پیاپی اقدام به راه اندازی  رادیو  مناسبتی ایران پایدار کرده است که وظیفه آموزش و آگاهی بخشی عمومی در حوزه پدافند غیرعامل را دارد. کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معاونت صدا همچنین به منظور آموزش مفاهیم و راهکارهای پدافندی حوزه رسانه، کارگاه های آموزشی متنوعی برای مدیران و برنامه سازان این معاونت برگزار کرده است. درواقع رادیو بالغ بر 18000 دقیقه برنامه با موضوع هفته پدافند غیرعامل، تولید و پخش کرده است.

تولید و پخش ۱۸۰۰۰ دقیقه برنامه رادیویی با موضوع هفته پدافند غیرعامل

دبیر کمیته پدافند غیرعامل و بحران معاونت صدا در پایان تصریح کرد: انتقال تجربه برنامه سازان قدیمی و دعوت از کارشناسان حوزه پدافند غیرعامل برای بهره‌گیری هر چه بیشتر برنامه سازان رادیو و ارتباط تنگاتنگ با دیگر کمیته‌ها در سطح سازمان و همچنین نهادها و سازمان های متولی از دیگر اقدامات موثر رادیو بوده است.