آخرین وضعیت احمد عزیزی در بستر بیماری

به گزارش افکار نیوز،زينب عزيزي در گفتوگو با ايسنا ، از بهبود وضعيت عمومي اين شاعر خبر داد و گفت: در حال حاضر، وضعيت احمد از هر لحاظ خوب و علايم حياتياش عالي است و از راه دهان و از غذاهاي معمولي تغذيه ميكند و نسبت به گذشته پسرفتي نداشته است و حتا به نظر من، سطح هوشيارياش بهتر شده؛ ولي طبق نظر پزشك معالج، او خيلي تغييري نكرده است.

وی در ادامه درباره‌ی وضعیت عمل تراشه‌ی گلوی این شاعر نیز گفت: طبق نظر دکتر مجدی، پزشک معالج، تا زمانی که هوشیاری احمد به حد نرمال نرسد، امکان عمل وجود ندارد و به همین خاطر در حال حاضر با عمل جراحی احمد مخالف است.

خواهر احمد عزیزی درباره‌ی انتشار آثار این شاعر نیز گفت: آقای مؤمنی رییس حوزه هنری‌ پس از دیدارشان از احمد، خبر تأسیس بنیاد فرهنگی را داد و پس از آن نیز ما برای انتشار کتاب‌های احمد، منتظر تأسیس این بنیاد شدیم؛ ولی هنوز خبری از تأسیس و یا راه‌اندازی این بنیاد به ما نرسیده است.

به گزارش ايسنا، احمد عزيزي ۱۵ اسفندماه سال ۸۶ به كما رفت و همچنان در بخش مراقبتهاي ويژهي بيمارستان امام رضا (ع) كرمانشاه بستري است. كفشهاي مكاشفه، شرجي آواز، باغ تناسخ، باران پروانه، رودخانهي رؤيا و ملكوت تكلم از مهمترين آثار اين شاعرند.