تقدیم ۵۱۱ شهید مدافع حرم و حریم ولایت در استان تهران

سردار قربان محمد ولی زاده ظهر امروز در آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز فضای سپاه سیدالشهدا عطرآگین به فضای آسمانی معنوی و بهشتی و نام معطر شهدای مدافع حرم شده است.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم دو ارج شهید دارند نخست آنکه هجرت و دیگر آنکه جهاد کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون همچون دیگر شهدای مدافع حرم به معنای واقعی کلمه آمده و گفتند هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد بار دیگر دختر امیرالمومنین (ع) به اسارت برود و با ایستادگی و مقاومت جان خود را هدیه کرده و به فیض شهادت نائل آمدند.

ولی‌زاده تاکید کرد: شهادت یک معیار، قاعده و گزینش الهی است که انسان‌ها باید خود را به اندازه و معیار مورد پذیرش خداوند درآورده و پاداش بزرگ الهی را دریافت کنند.

وی شهدا را تصویرگر عزت و آگاهی‌بخش برای نشان دادن راه و مسیر در دل تاریکی ها و تیرگی‌ها خواند و افزود: ۵۱۱ شهید مدافع حرم در استان تهران با حضور در میدان مبارزه با دشمن و دفاع از حریم ولایت به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ادامه داد: قریب به ۵ هزار رزمنده از شهرستان‌های استان تهران به میدان مبارزه با دشمن در سوریه اعزام و علاوه بر شهدا، قریب به یکهزار نفر نشان رفیع جانبازی را به دست آورده‌اند.