قسمت جدید پسر جهنمی ساخته می‌شود

استودیو میلنیوم در روز شنبه اعلام کرد که ساخت « پسر جهنمی : مرد کج و کوله» از ماه مارس آغاز می‌شود و کارگردانی این کار را برایان تیلور و مارک نولدین برعهده دارند.

برایان تیلور، فیلمساز آمریکایی است که ساخت آثار متعددی مثل کرانک، بازیگر، مامان و بابا، روح سوار: روح انتقام و کرانک: ولتاژ بالا را در کارنامه کاری خود دارد.

رئیس استودیو میلنیوم، ضمن متخصص خواندن این فیلمساز، گفته است که این کارگردان در همه حوزه‌ها تخصص دارد و به همین دلیل، نمی‌توان به فرد دیگری جز او فکر کرد تا بتواند این قصه را دوباره زنده کند و تصویری متفاوت و جدیدی از این کار را نشان دهد.

به نظر می‌رسد که استودیو میلنیوم به این خاطر به دنبال ساخت این ریبوت است تا بتواند با ساخت یک اثر بدیع، فروش بیشتری در باکس آفیس داشته باشد.

قسمت جدید پسر جهنمی ساخته می‌شود

فیلمنامه پسر جهنمی (Hellboy) را مایک میگنولا، یکی از طراحان معروف کمیک استریپ و کریس گلدن نوشته اند و درواقع، برگرفته از داستان «مرد جهنمی: مرد کج و کوله» است که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد.

در سال ۲۰۰۴ بود که برای اولین بار فیلم پسر جهنمی ساخته شد و کارگردانی آن را «گیرمو دل تورو» برعهده داشت و در سال ۲۰۱۹ هم مارشال، نسخه دیگری از آن را ساخت و حالا باید دید که آیا این کار با کارگردانی تیلور و نولدین می‌تواند شانس زیادی در باکس آفیس داشته باشد؟