ماجرای فراری شدن نماینده بنی‌صدر از دست حاج احمد

به گزارش افکارنیوز به نقل ازفارس ، سردار مجتبی عسگری، مدیر مؤسسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ است. وی قبل و بعد از انقلاب از جوانان فعال انقلابی بوده است. روایت زیر یکی از خاطرات سردار عسگری از دوران ریاست جمهوری بنی صدر و موضع حاج احمد متوسلیان درباره بنی صدر است.

***

ما بعد از انقلاب، بیشتر در مریوان بودیم. یک بار شایعه شد که قرار است بنی‌صدر به مریوان بیاید. احمد متوسلیان گفت «به خاطر این جنایت‌هایش اگر به مریوان بیاید، ‌ من او را می‌زنم».

بعد از این ماجرا در حیاط سپاه مریوان نشسته بودیم که نماینده بنی‌صدر با صورت شیش تیغه، به سپاه آمد. او در حالی که یک نخ سیگار گوشه لبش داشت وارد اتاق حاج احمد شد.

حاج‌احمد به شدت از سیگار متنفر بود. یکدفعه دیدیم که از اتاق حاج احمد سر و صدا بلند شد و صدای شکسته شدن شیشه به گوش رسید و بعد از آن بلافاصله نماینده بنی‌صدر به دو از اتاق حاج‌احمد بیرون زد و حاج‌احمد هم دنبال او می‌دوید.

جلوی او را گرفتیم و گفتیم «حاج‌احمد چی شده؟» گفت: «به مردک می‌گویم، چرا در اتاق سیگار می‌کشی، می‌گوید من نماینده رئیس جمهورم. فکر کرده چون نماینده رئیس جمهوره، می‌تواند هر کاری انجام بده» بعد از این ماجرا بنی‌صدر جرأت نکرد به مریوان بیاید.