شروع کنسرت گرشا رضایی با یک‌ خبر تلخ

« گرشا رضایی » آخرین اجرای چهارمین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را با شرایط سخت روحی بر روی صحنه برد.

گرشا رضایی بعد از اجرای نخستین قطعه رو به حاضران در صحنه گفت امشب برای من شب خاصیه خبر دادند که پدرم زیر دیالیز سکته مغری کرده و من خیلی ناراحتم، الان باید در کنارش بودم، ولی به عشق شما آمدم.

رضایی در ادامه صحبت هایش گفت مادرم خدابیامرز همیشه می‌گفت این کار به درد تو نمی‌خوره. هر کسی مادر داره، قدرش رو بدونه و قربون‌صدقه‌اش بره. من وقتی مادرم رو از دست دادم، فهمیدم که هیچ دردی در دنیا، بزرگ‌تر از این درد نیست.

او در تمام تایم اجرا نهایت تلاش خود را کرد تا بتواند لحظات خوبی برای مخاطبانش فراهم کند، احساسی شدن و همراه با بغض خواندن یک سری از آهنگ‌ها اتفاقی بود که در شب گذشته برای تمام حاضران در سالن میلاد نمایشگاه تهران قابل مشاهده بود.

پس از این صحبت‌ها کنسرت گرشا رضایی روند اصلی خود را پیش گرفت و او سعی در همراه شدن با هواداران خود کرد.

قطعه عکسای آخر را گرشا رضایی به کسانی که به تازگی عزیزی را از دست داده اند تقدیم کرد، در حین اجرای این آهنگ همزمان در تلویزیون پشت سر او تصاویر بازیگرانی که در ایام کرونا درگذشته بودند، نمایش داده شد. اما در میان تصاویر، حس میشد دلتنگی او بر مادرش باعث شده بود تا تصویر گرشا و مادرش سهم بیشتری در میان سایر عکس‌ها داشته باشد.

از اتفاقات بی سابقه در ۴ شب گذشته موسیقی فجر استفاده از تلویزیون بزرگ سالن برای این اجرا بوده است، همچنین هنگام اجرای گرشا موزیک ویدیو و یا متن آن ترانه برای همخوانی نمایش داده میشد.

اجرای گرشا به نیمه رسیده بود که برای تلطیف فضا و شاد شدن مخاطبان و اجرای ترانه قرمز از مخاطبان خود سوال کرد چه تعداد استقلالی؟ و چه تعداد پرسپولیسی در جمع حضور دارند؟

شروع کنسرت گرشا رضایی با یک‌ خبر تلخ

رضایی پس از اتمام هر کار، بخشی از آن ترانه را بدون موسیقی برای حضار خواند و از آن‌ها می‌خواست که در اجرای این کارها، وی را همراهی کنند.

او چندین در حین اجرای خود به حضور پررنگ مخاطبانش و علاقه‌ی او به آن‌ها اشاره کرد و گفت: امشب که ناراحتم، شما‌ها برعکس، چه صدا‌های زیبایی دارید.

گرشا رضایی برای شادی حاضران در جمع و دور کردن ذهن آن‌ها از شرایط جسمی پدرش تلاش کرد با اجرای آهنگ‌های ریتم دار خود فضای سالن را شاد کند و این مسئله تا پایان کنسرت قابل مشاهده بود.

او در دقایق پایانی اجرای خود با حالت خنده گفت کنسرت که نیست بازار ماهیه، بعضی‌ها میگن ما با کنسرت تو میریم توی آکواریوم و دریا و اعلام کرد که آهنگ جدیدش که باز از اسم دریا در آن استفاده شد تا چند روز دیگر منتشر می‌شود.

او قبل از آخرین اجرای خود با نام دریا که با همراهی کل سالن همراه بود از حضار خواست تا برای سلامتی پدرش دعا کنند.

گرشا رضایی قطعه هایی، چون «نرو»، «زنجیر»، «دلم هوس کرده» و «مگه پاییز اومده»، «چش تو چش» «دنیامی»، «نرو و دل ندارم»، «ماهی» را در شب گذشته اجرا کرد.

همچنین با اجرای «دلم گرفته‌ای رفیق» نیز حاضران در سالن با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود این قطعه را همراه با گرشا رضایی هم‌خوانی کردند. «دریا نمی‌رم» نیز دیگر قطعه‌ای بود که مورد استقبال طرفداران این هنرمند موسیقی پاپ قرار گرفت.


وحید شهسواری (کیبورد)، ژیوان وفاخواه (ساکسیفون)، سعید روستا (درامز)، امیر پرویزی (پرکاشن)، علی جمالی (گیتار) و حسین بخشی (گیتار) گروه نوازندگان اجرای شامگاه دوشنبه گرشا رضایی در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را تشکیل دادند.

گرشا رضایی شب گذشته را با شرایطی به پایان رساند که در ذهن مخاطب و حاضران در سالن خاطره‌ی خوبی ثبت شد، رضایت خاطر و حال خوب و شلوغی جمعیت سه اتفاق مثبت اجرای شب گذشته گرشا رضایی بود.