بازگشت خسرو شکیبایی با «روزی روزگاری»

سریال خاطره‌انگیز « روزی روزگاری » » از شامگاه جمعه پنجم اسفندماه 1401 روانه آنتن شبکه آی فیلم شد. این سریال به کارگردانی امرالله احمدجو نخستین بار در سال 1371 روی آنتن شبکه یک رفت که با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

زنده یاد خسرو شکیبایی در سریال «روزی روزگاری» نقش راهزنی به نام «مراد بیک» را بازی می‌کند که بعد از درگیری با رقیب خود«حسام بیک» ، زخمی و نیمه جان در صحرا رها می‌شود. خانواده‌ای ایلیاتی او را پیدا می‌کنند و جانش را نجات می‌دهند.

«مرادبیک» یکی از نقش‌های ماندگار کارنامه زنده‌یاد شکیبایی است. در کنار او محمود پاک نیت با ایفای نقش «حسام بیک» و ژاله علو با بازی در نقش «خاله لیلا» حضور درخشانی در این سریال دارند. حسین خانی بیک، پرویز پور حسینی، محمود جعفری، گوهر خیراندیش، شهره سلطانی ، جمشید لایق، حسین خانی بیک و حسین پناهی دیگر بازیگران این سریال هستند.

بازگشت خسرو شکیبایی با «روزی روزگاری»

سریال روزی روزگاری علاوه بر بازی درخشان بازیگرانش، یک تیتراژ ابتدایی و یک موسیقی متن عالی و به یادماندنی هم دارد. موسیقی این سریال کاری است از فرهاد فخرالدینی که پیش از این موسیقی متن سریال‌های «سربداران» و «امام علی(ع)» را ساخته بود.

امرالله احمد جو بعد از سریال روزی روزگاری دو مجموعه تلویزیونی دیگر به نام‌های «تفنگ سرپر» و«پشت کوه‌های بلند» را هم کارگردانی کرد که هیچکدام نتوانستند موفقیتی این سریال را برایش تکرا کنند.