جورج کلونی و برد پیت با «گرگ ها» می‌آیند

جورج کلونی  و برد پیت، دو ستاره هالیوود در فیلم « گرگ ها » (Wolves) با یکدیگر همکاری می‌کنند و در شهر نیویورک، سر ضبط این کار هستند.

نویسندگی و کارگردانی «گرگ ها» را «جان واتس» برعهده دارد و این دو دوست قدیمی و ستاره های هالیوود نیز، در تازه‌ترین همکاری خود در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند و قرار است این فیلم از طریق اپل تی وی پلاس تحت کمپانی اپل اورجینال فیلمز منتشر شود.

جورج کلونی و برد پیت ،  اطمینان دارند که این کار می‌تواند در باکس آفیس موفق عمل کند و یک موفقیت زیادی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد و به همین خاطر، عوامل فیلم، انرژی زیادی را برای ساخت آن صرف کرده اند.

جورج کلونی و برد پیت با «گرگ ها» می‌آیند

حدود ۱۵ سال از آخرین همکاری برد پیت ۵۹ ساله و جورج کلونی ۶۱ ساله می‌گذرد و حالا پس از سال ها، هر دوی آن‌ها بر این باور هستند که «گرگ ها» می‌تواند جوایزی برای آن‌ها به همراه داشته باشد و به همین خاطر، این دو بازیگر به حضور در این فیلم افتخار می‌کنند.

گفته می شود گویا فقط جورج کلونی و برد پیت نیستند که از همکاری جدید خود با یکدیگر خوشحال هستند، بلکه همسر کلونی و اینس دی رامون هم، از این موضوع، رضایت دارند و درواقع، این همکاری به آن‌ها آرامش می‌دهد.