بازیگر‌شو و استندآپ شو در پردیس تئاتر تهران

امیر صالح نجاری کارشناس روابط عمومی پردیس تئاتر تهران در خصوص ایده جدید این مجموعه در زمان انتظار مخاطبان برای تماشای یک اثر نمایشی تئاتر گفت: هدف از برگزاری این برنامه تکریم ارباب رجوع است و با عنوان گوینده شو، بازیگر شو و استند آپ شو برای کودکان در سالن انتظار پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این برنامه به این شکل است که مخاطب کودک ما در زمان انتظار برای تماشای اثر نمایشی مورد نظر خود به بازی و اجرا در این برنامه می‌پردازد که این ایده با یک کار فرهنگی رو به رو است.

نجاری در خصوص استقبال کودکان از این ایده سرگرم‌کننده گفت: تا به این لحظه برنامه خوب پیش‌رفته و با بازخورد خوبی همراه بوده است. ما سعی کردیم با کمترین امکانات، فضای خوب و مناسبی را برای کودکان علاقه‌مند به هنرهای نمایشی ایجاد کنیم. این کودکان پس از شعر‌خوانی یا بازی صورت گرفته با آن‌ها؛ با یک بن تخفیف برای نمایش بعدی این مجموعه همراهی می‌شوند یا دوره‌های آموزشی هنری تئاتر، گویندگی و غیره به آن ها معرفی می‌شود.

بازیگر‌شو و استندآپ شو در پردیس تئاتر تهران

 نجاری در پاسخ به میزان اثر گذاری این ایده برای کودکان علاقه‌مند به حوزه تئاتر و دیگر رشنه‌های هنری گفت: باید صبور باشیم و تاثیر گذاری این موضوع را در طول زمان مشاهده خواهیم کرد؛ البته با توجه به فضایی که پردیس تئاتر تهران دارد بهتر است بتوانیم مخاطب ثابت بیاوریم. همچنین قطعا علاقه کودکان به هنر در طول زمان مشخص خواهد شد که بدانند به چه رشته‌ای علاقه مند هستند و به آن تلاش کنند.

 وی در پایان گفت: تا به لحظه علاقه مندی و استقبال کودکان و حتی بزرگ‌تر‌ها خوب بوده است و امیدوار هستیم در منطقه پردیس تئدتر تهران عزیزان از محصولان فرهنگی استفاده کنند و توزیحات لازم را ببینند.