همه امید تلویزیون به «سعید آقاخانی» است

با انتشار اسامی احتمالی مجریان برنامه‌های تحویل سال و سریال‌های نوروزی ، به نظر می‌رسد تلویزیون تمام چشم امیدش برای جذب مخاطب برای دو مناسبت نوروز و رمضان، به سریال «نون‌.خ4» است.
نشست خبری معاون سینما برای اعلام برنامه‌های نوروزی و رمضان تلویزیون، امروز 21 اسفند منتفی شد و برخی معتقدند علت این مسئله به نامشخص بودن برنامه قطعی تلویزیون برای این مناسبت‌ها برمی‌گردد. در این شرایط، گمانه‌زنی‌ها ادامه دارد.
با وجود اینکه هنوز اسامی مجریان برنامه‌های تحویل سال تلویزیون توسط معاونت سیما اعلام نشده اما امروز اسامی اقبال واحدی، المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی، مجید یحیایی، سیدبشیر حسینی، حامد سلطانی و مصطفی امامی به عنوان گزینه‌های احتمالی اجرای این ویژه‌برنامه‌ها توسط خبرگزاری‌ها منتشر شده است.
همچنین اعلام شده که «نون خ 4» و «جشن سربرون» سریال‌های شبکه‌های یک و سه هستند.پیش‌تر هم از مسابقه «قهرمان» با اجرای یوسف تیموری و امیرحسین قیاسی برای نوروز صحبت به میان آمده بود؛ مسابقه‌ای که باید به تنهایی جای «دورهمی»، «خندوانه»، «عصرجدید» و … را پر کند.

همه امید تلویزیون به «سعید آقاخانی» است


مجموع این شرایط نشان می‌دهد که درحال حاضر تنها برگ برنده تلویزیون برای کل نوروز و رمضان، سریال «نون خ4» است و تلویزیون صرفا به اتکای موفقیت سعید آقاخانی در ساخت سه فصل قبلی این سریال، قصد ورود به این دو مناسبت مهم را دارد. سعید آقاخانی، علی صادقی، بیژن بنفشه‌خواه، حمیدرضا آذرنگ، هومن حاجی‌عبدالهی و … بازیگران این فصل هستند و از همین حالا پیداست که بیشترین درصد بازدید سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی به آن اختصاص پیدا می‌کند.
علاوه بر «نون خ4»، پخش سریال«جشن سربرون» هم به کارگردانی مجتبی راعی هم با نام جدید «آتش و باد» از شبکه سه قطعی شده؛ سریالی با بازی حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح و … که باید دید تا چه حد می‌تواند بضاعت تبدیل شدن به سریال مناسبتی نوروز و رمضان را دارد.
حالا باید بعد از منتفی شدن نشست خبری معاونت سیما، تغییر چشمگیری در کنداکتور نوروز و رمضان تلویزیون ایجاد خواهد شد یا خیر.