پخش «پارک‌های ملی آمریکا» از شبکه مستند

مستند پارک‌های ملی آمریکا محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند منوچهر زنده دل است که به همراه مریم مهماندوست و امیر صالح کسروی این کار را دوبله کرده اند. این مستند نخستین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۲ از شبکه نشنال جئوگرافیک در آمریکا پخش و با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده منتقدین و مخاطبان روبرو شد.

تماشای این مستند به دوستداران و طرفداران محیط زیست و طبیعت توصیه شده و منتقدان، از آن به دلیل کیفیت کار گروه تهیه‌کنندگان، تدوین و تولید، کارگردانی، شیوه روایت، وجود تصاویر خیره‌کننده و همچنین فیلمبرداری، ستایش کرده‌اند.

این مستند که در یک فصل ۵ قسمتی با مدت زمان هر قسمت ۴۴ دقیقه در گونه مستند حیات وحش تولید شده، زیبایی و شکوه مناظر گردشگری در هشت پارک ملی را به نم

پخش «پارک‌های ملی آمریکا» از شبکه مستند

این مجموعه می‌تواند به راحتی دوستداران مستند‌های حیات وحش را جذب کند و علاوه بر نشان دادن صحنه‌هایی بدیع و بکر از حیات وحش، اطلاعات زیاد و ارزشمندی هم در مورد گونه‌های جانوری مختلف به مخاطب ارائه کند.

مستند «پارک‌های ملی آمریکا» با درخواست شبکه مستند سیما و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده)، تهیه نسخه اصلی، ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه مستند برای مخاطبان پخش شود.